• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Veniturile France Telecom in Romania au scazut cu 14,1 procente in trimestrul I al 2009

Veniturile France Telecom in Romania au scazut cu 14,1 procente in trimestrul I al 2009

Grupul francez de telecomunicatii France Telecom, proprietarul Orange, a anuntat un profit in scadere cu 7,1 procente in primul trimestru al acestui an, pe fondul scaderii veniturilor generate de pietele emergente. In cele trei luni care s-au incehiat la 31 martie 2009, France Telecom a inregistrat un profit inainte de taxe, deprecieri si amortizari (EBITDA) de 4,3 miliarde euro, in scadere cu 7,1 procente fata de 4,629 miliarde euro in perioada similara a anului trecut.

Veniturile au scazut cu 2,6 procente pana la 12,685 miliarde euro, fata de 13,027 miliarde euro in trimestrul unu 2008. Cheltuielile de capital in primul trimestru al acestui an s-au situat la 1,23 miliarde euro, in scadere cu 17,6 procente fata de 1,492 miliarde euro in primele trei luni ale anului trecut.

Grupul francez a subliniat ca in primul trimestru, cresterea afacerilor a incetinit semnificativ pe pietele emergente, unde veniturile au inregistrat o scadere de 0,5 procente, dupa o crestere de 7,2 procente in trimestrul patru 2008. In Romania, veniturile realizate de France Telecom in Romania au scazut cu 14,1 procente in primul trimestru pana la 264 milioane euro, fata de 307 milioane euro in perioada similara a anului trecut.

In Polonia, veniturile France Telecom au inregistrat o scadere de 24,2 procente pana la 960 milioane de euro. La data de 31 martie 2009, grupul France Telecom avea un numar total de utilizatori de 183,5 milioane, in crestere cu 6,3 procente in ritm anual. Numarul utilizatorilor de servicii de telefonie mobila era de 122,9 milioane, in crestere cu 9,5 procente in ritm anual.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//