• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

PRO TV a inregistrat pierderi de 44,4 milioane dolari in primul trimestru al 2009

PRO TV a inregistrat pierderi de 44,4 milioane dolari in primul trimestru al 2009

Central European Media Enterprises Ltd. (CME), grupul american care opereaza mai multe canale de televiziune in Europa Centrala si de Est, a anuntat pierderi nete de 44,4 milioane dolari in primul trimestru al 2009, pe masura ce veniturile au scazut, iar compania a preluat o serie de pierderi inregistrate de operatiunile sale din Bulgaria.

In cele trei luni care s-au incheiat la 31 martie 2009, CME a inregistrat pierderi nete de 44,4 milioane dolari, fata de un profit de 14,4 milioane dolari in perioada similara a anului trecut. Veniturile au scazut cu 37 de procente pana la 141,2 milioane de dolari. "Trimestrul unu 2009 a fost cel mai dur din istoria noastra pe toate pietele", a declarat presedintele si directorul operational de la CME, Adrian Sarbu.

"Ne asteptam la acest trend si am gestionat vanzarile si costurile astfel incat sa limiteze impactul scaderii cheltuielilor de publicitate", a adaugat Sarbu. El a subliniat ca investitia de 241,5 milioane de dolari facuta de gigantul Time Warner Inc. in Central European Media este un semn de incredere in pietele si strategia companiei.

Profitul inainte de taxe, deprecieri si amortizari a scazut la 19,7 milioane dolari, comparativ cu 75,3 milioane dolari pentru primele trei luni ale lui 2008, in timp ce pierderile pe actiune s-au situat la 1,05 dolari. In Romania, compania Pro TV include posturile de televiziune Pro TV, Acasa, Pro Cinema, Pro TV International, sport.ro si MTV.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//