• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Citroen a prezentat noul monovolum C3 Picasso

Citroen a prezentat noul monovolum C3 Picasso

Producatorul francez de automobile Citroen a prezentat la Orange Concept Store din Bucuresti, noua versiune C3 Picasso, botezata "The Spacebox". Este vorba despre un model monovolum in trei variante de echipare - Attractive, Trendy si Exclusive. O noutate importanta a lui Citroen C3 Picasso este aceea ca pilonii longitudinali ai plafonului ii confera acestuia alura unui SUV.

La capitolul confort si relaxare, noul Citroen C3 Picasso dispune de un parbriz in trei parti, propus in echiparea standard, ce ii ofera soferului o vizibilitate sporita. In cazul variantei Trendy, se poate opta pentru plafonul panoramic vitrat, inclus, insa, in standardul nivelului Exclusive. Portbagajul masinii poate fi marit de la 385 la 500 de litri cu ajutorul unei podele mobile cu doua pozitii, care, pe verticala, poate ascunde compartimentul pentru bagaje.

Mai mult, in momentul in care bancheta este rabatata, iar suprafata de incarcare este plana, volumul portbagajului poate ajunge chiar si la 1.506 litri. Incepand cu nivelul de echipare Exclusive se poate opta pentru "Pack Voyage", sistem care permite o prelungire a spatiului portbagajului cu inca 2,41 m. Optiunea mai include masute pliabile situate pe spatarele scaunelor din fata, storuri laterale spate, scaun pasager fata rabatabil, lanterna mobila si plasa de bagaje.

Noua creatie a celor de la Citroen este echipata cu ABS, repartitor electronic de franare (REF), sistem de asistenta la franare de urgenta (AFU), aprinderea automata a proiectoarelor si pana la sase airbaguri. ESP-ul este disponibil, optional, pe versiunea Exclusive si in serie pentru motorul HDi 110 FAP Airdream.

Statisticile producatorului francez arata ca vanzarile in Romania s-au situat, anul trecut, in jurul a 4.000 de unitati (cota de piata de 1,21 la suta), desi compania miza, initial, pe un volum de vanzari de 6.000 de autoturisme. In acelasi timp, in Europa Occidentala, cota de piata a marcii Citroen a fost de 6,5 la suta, in crestere usoara de 0,3 procente in ultimul trimestru din 2008. Grupul PSA Peugeot-Citroen, al doilea mare constructor auto din Europa, estimeaza o scadere de 20 la suta a vanzarilor in anul 2009. Mai mult, reprezentantii companiei franceze anticipeaza mentinerea trend-ului negativ si in 2010.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//