• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Graffiti BBDO a creat noua campanie Aspirin

Graffiti BBDO a creat noua campanie Aspirin

Graffiti BBDO semneaza creatia celei mai noi campanii outdoor de la Bayer. Conceputa pentru promovarea Aspirin, unul dintre cele mai putenice si mai cunoscute branduri din portofoliul Bayer, campania are ca miza cresterea notorietatii Top Of Mind a brandului si, in acelasi timp, isi propune sa transmita foarte clar tipurile de afectiuni pentru care Aspirin 0.5 este cel mai recomandat: durerile cotidiene de cap, spate sau musculare.

Pornind de la targetul Aspirin (oameni relativ tineri, educati si moderni care apreciaza reclamele indraznete, cu o idee in spate) deja obisnuit cu standardele unei campanii istete – campania anterioara pentru Aspirin Plus C – echipa Graffiti a cautat un "concept care sa fie frumos integrat in context – adica in spatiul metroului bucurestean; atat ca mecanica (unificarea cu mediul) cat si din punct de vedere stilistic (graffiti-ul si metroul merg mana in mana). Am cautat un concept disruptiv, care sa sparga sabloanele plictisitoare ale comunicarii in categoria analgezice, dar care, in acelasi timp, sa ne permita sa aratam clar caror tipuri de afectiuni e adresat acest produs", explica Dan Sendroiu, Strategic Planner la Graffiti BBDO.

Conceptul creativ al campaniei se bazeaza pe principiul unificarii mesajului cu mediul in care e comunicat. Vedete ale campaniei: panourile de la metrou. Ele au fost folosite ca parte din poveste, intarind mesajul si facandu-l memorabil. Echipa a valorificat printr-un procedeu neconventional atat panoul cat si spatiul din afara sa. "Practic ne-am folosit de panou, de rama panoului, de rama panoului alaturat, de colturile, peretii, tevile, balustradele si orice altceva se afla in apropiere pentru a ilustra tipurile de dureri cotidiene adresate de Aspirin 0.5. Mesajul a iesit in afara panoului sau, altfel spus, panoul a devenit parte din mesaj", mai spune Dan Sendroiu.

"Ce se vede acum la metrou s-a nascut dintr-o propunere neconventionala care sa raspunda la brief, pe care, la modul ideal, clientul a aprobat-o si careia Metrorex i-a dat unda verde. intre momentul aprobarilor si cel al finalizarii lucrarii s-au strecurat 7 nopti petrecute la metrou, 2 baieti misto: Robert si Vlad, care au facut desenele, dar si ‚fanii’ care le-au dezlipit pe unele dintre ele", isi aminteste Ana-Maria Taralunga, Copywriter la Graffiti BBDO.

Campania este vizibila in 22 de statii de metrou pana la sfarsitul lunii mai 2009.

Echipa Graffiti BBDO care a dezvoltat campania e formata din Ema Prisca (Creative Director), Mihai Gongu (Deputy Creative Director), Gelu Florea (Art Director), Ana-Maria Taralunga (Copywriter), Dan Sendroiu (Strategic Planner), Ioana Cadir (Account Director) si Elena Iacob (Account Manager). Din partea Bayer s-au implicat in campanie Dana Handra (Director Marketing) si Cristina Isac (Product Manager).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//