• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

DRAFTFCB a realizat campania pentru Nida Profesional

DRAFTFCB a realizat campania pentru Nida Profesional

Campania realizata de DRAFTFCB promoveaza solutia de imbinari Nida Profesional, realizata de Lafarge Arcom Gips, una din cele trei divizii ale companiei Lafarge. Specialistii in constructii stiu deja sau urmeaza sa afle: ipsosul de imbinari Nida Profesional ofera imbinari perfect netede si fereste peretii de fisuri, fiind solutia ideala pentru imbinarea si finisarea placilor de gips carton.

Pentru ca orice domeniu isi are propria colectie de mituri si convingeri, iar lumea constructiilor abunda in sfaturi si recomandari transmise "din gura in gura", campania Lafarge isi doreste ca Nida Profesional sa genereze un nou crez printre specialistii in constructii: "Doua placi de gips carton pot fi imbinate perfect cu Nida Profesional".

Spoturile "Guma" (in care printre cei trei "mestecatori" docili se numara si George Grosescu, Art Director al campaniei) si "Soprana" sunt difuzate pe TV incepand cu data de 20 aprilie. Campania este completata de o platforma de BTL care abordeaza direct si in acelasi spirit publicul Nida Profesional - companiile si specialistii in constructii - deruland simultan un program pentru trade.

Spoturile au fost realizate cu ajutorul casei de productie Domino si al regizorului Shahar Segal, iar echipa DRAFTFCB care a realizat campania Nida Profesional este formata din: Adina Stanescu - Copywriter, Dan Bondrea – Senior Copywriter, George Grosescu – Art Director, Dragos Radulescu – Creative Director, Ana Velici - BTL Project Manager, Paula Polizu – Senior Account Manager, Ana-Maria Oila – Group Account Director si Oana Padure – Strategic Planning Director.

Din partea Lafarge au participat la realizarea campaniei: Costinel Bloju - Sales & Marketing Manager si Adina Soana - Manager Strategie & Marketing.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//