• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Berea Noroc s-a relansat

Berea Noroc s-a relansat

Incepand cu sfarsitul lunii aprilie 2009, consumatorii de bere din Romania se pot bucura de noul Noroc, care isi intampina consumatorii cu o noua identitate vizuala, un nou lichid, disponibil in ambalaje de sticla (0,5L) si PET (1L, 2L, 3L) in key accounts, comertul traditional si HoReCa.

Noua imagine vizuala aduce in fata consumatorilor o eticheta masculina, cu linii bine conturate, care include ingredientele principale ale berii (orz si hamei), halbe cu multa spuma si cele 3 medalii obtinute de produs de-a lungul existentei sale. Noua eticheta se regaseste pe o sticla cu o forma diferita de majoritatea berilor din segmentul value, din care face parte marca Noroc. 

Dupa 8 luni de degustari si testari pe esantioane reprezentative de consumatori, noul lichid Noroc are un grad alcoolic superior, 4,9%, obtinut in urma unui proces de fabricatie ce include cele mai bune ingrediente naturale: apa, malt, orz, malai, hamei. 

Relansarea este sustinuta de comunicare pe canalele traditionale (on trade, off trade) materiale suport (postere, etichete pret pentru raft, etichete pret pentru sticla si PET) si pahare si biscuiti pentru canalul HoReCa. Display-uri cu noul Noroc vor fi amplaste in locatii reprezentative pentru segmentul value.

Productia Noroc este realizata conform standardelor globale de calitate extrem de stricte ale liderului mondial in productia de bere Anheuser-Busch InBev, in cele 2 fabrici pe care le detine in Romania, la Ploiesti si Blaj. Noroc, ca toate marcile din portofoliul InBev Romania, dispune de o retea de distributie nationala care include toate categoriile de unitati de desfacere. in aceast moment, InBev acopera prin reteaua proprie de distributie peste 80% din punctele de vanzare din tara.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//