• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hotel Caro a lansat un nou website

Hotel Caro a lansat un nou website

Hotel Caro (http://www.carohotel.ro) a anuntat lansarea noului website pentru a sarbatori 15 ani de activitate. Noul site, disponibil in limbile romana si engleza, isi propune sa fie sursa de informatii preferata pentru detalii despre hotel, organizarea de evenimente si ofertele speciale ale hotelului.

Creat de studioul de design QBKL Media (http://www.qbkl.net), noul site al hotelului se bazeaza pe un design modern si atractiv, informatii actualizate permanent, usurinta in navigare si instrumente intuitive pentru a atrage organizatorii de evenimente si turistii din intreaga lume. Lansat in luna in care Hotel Caro sarbatoreste 15 ani de activitate, site-ul beneficiaza de o mai buna structurare a informatiilor, versiunile in limba romana si engleza oferind acces tuturor celor interesati la toate detaliile importante.

"Principalele obiective pentru relansarea site-ului sunt de a ne apropia mai mult de clientii nostri si de a deschide un dialog permanent, oferindu-le cat mai multe posibilitati de a ne impartasi parerile si sugestiile, precum si o interfata mult mai rapida pentru rezervarile online. De asemenea, pe site-ul nostru cei interesati vor gasi intotdeauna cele mai bune tarife, precum si oferte exclusive", a declarat Octavian Lazar, director executiv al Hotel Caro.

In 2008, Hotel Caro a inregistrat vanzari de aproximativ 4,5 milioane de euro, gazduind peste 42,000 de oaspeti. Astfel, vanzarile au fost cu 15% mai mari decat in 2007, profitul fiind de aproximativ 1 milion de euro. Pentru 2009, hotelul isi propune implementarea conceptului "green hotel", prin amenajarea unor spatii verzi de dimensiuni mari si prin utilizarea unor statii de epurare ecologice si a unor sisteme de cogenerare. Pentru a atrage mai multi oaspeti in acest an, Hotel Caro va lansa o gama de noi servicii pentru oamenii de afaceri, organizatorii de evenimente si de nunti, precum si pentru cei care vin in Bucuresti pentru concerte.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//