• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

BCR a finalizat procesul de imbunatatire a serviciilor de acceptare carduri la POS

BCR a finalizat procesul de imbunatatire a serviciilor de acceptare carduri la POS

Banca Comerciala Romana (BCR) a finalizat un amplu proces de imbunatatire a serviciilor de acceptare la plata a cardurilor, fapt ce va aduce beneficii atat pentru posesorii de carduri, cat si pentru companiile care au incheiate contracte cu BCR.

BCR a redus pentru toti comerciantii cu care colaboreaza, incepand din aprilie 2009, timpul de decontare al tranzactiilor provenite din acceptarea de carduri la numai o zi lucratoare de la data efectuarii (decontare in Z+1), de la doua zile lucratoare cum se intampla in trecut. BCR pune acum la dispozitia clientilor echipamente POS de ultima generatie, de tip dial-up si GPRS (ce folosesc comunicatia tip GSM), ceea ce asigura operativitate si confort sporit pentru utilizatorii de card.

La terminalele POS BCR, pe langa tranzactiile de vanzare obisnuite banca a adaugat o noua optiune care se adreseaza companiilor ce activeaza in domeniul inchirierilor de masini, in domeniul hotelier sau agentiilor de turism. Este vorba despre functia de pre-autorizare care presupune mentinerea in stadiul de garantie a sumelor de pe card pana la data cand se va efectua plata finala, avand in tot acest interval de timp acordul platitorului.

La solicitarea comerciantilor BCR, banca poate transmite prin e-mail in mod criptat catre adresa indicata extrasul care cuprinde tranzactiile de acceptare carduri decontate de catre banca.

Totodata, BCR a infiintat o linie de HelpDesk 021 528.26.10 destinata posesorilor de POS montate de banca unde in intervalul orar de luni pana vineri 8:00 - 21:00 iar sambata si duminica intre orele 8:00 - 18:00 comerciantii BCR pot sesiza aspectele tehnice legate de functionarea aparatelor si pot solictica consumabilele aferente pe care banca le ofera in mod gratuit.

BCR a externalizat, recent, serviciile de instalare si intretinere a echipamentelor POS catre firma Printec Romania. In acest fel timpul de interventie pentru instalarea unui terminal nou, reparatie sau inlocuirea unui terminal stricat s-a diminuat  Compania Printec detine peste 30 de centre in tara reusind sa acopera in acest fel toate regiunile unde BCR a instalat echipamente la comercianti.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//