• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Coface a lansat proiectul Carta Transparentei

Coface a lansat proiectul Carta Transparentei

Coface implementeaza o Carta a Transparentei pentru imbunatatirea dialogului si mentinerea increderii intre companii pretutindeni in lume. Aceasta Carta este deschisa celor 140.000 de clienti ai Coface si milioanelor de clienti ai acestor companii. Prin inregistrare, vor accesa in mod gratuit ratingul lor stabilit de Coface si evolutia lui. De asemena, vor putea aduce completari sau corecturi informatiilor detinute de catre Coface despre compania lor.

Companiile reprezinta cei mai importanti bancheri pentru clientii lor: luand in cosiderare oricare 5 credite pe termen scurt acordate companiilor, se observa ca unul provine de la o banca, iar 4 sunt acordate de furnizori. Toti furnizorii trebuie sa decida cui acorda credit (si cat) si cui cer plata imediata. Pot lua aceasta decizie fie singuri, fie cu ajutorul unui partener, de exemplu un furnizor de informatii de credit, un asigurator sau o companie de factoring.

In fiecare zi, peste 140.000 de companii se bazeaza pe experienta Coface in cele patru linii de afaceri (Asigurari de credit, Factoring, Informatii de credit si rating, Colectarea creantelor) cu scopul de a-si gestiona eficient creditul comercial. Acest lucru poate insemna accesarea informatiilor de rating Coface (care este probabilitatea ca o companie sa isi respecte toate obligatiile de plata in urmatoarele 12 luni?) sau solicitarea unei opinii de credit Coface (bazata pe informatiile disponibile, care este valoarea rezonabila a unei limite de credit?).

Compania Coface este constienta de responsabilitatile sale in mentinerea increderii intre toate companiile.  In acest scop, Coface a pus in aplicare o Carta a Transparentei care este deschisa tuturor companiilor din intreaga lume, fie ca lucreaza direct cu firma Coface sau cu client al Coface. Astfel, Coface ajuta toate companiile sa gestioneze un bun vital: o imagine de stabilitate financiara.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//