• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vanzarile Aviva, in crestere cu cinci la suta in primul trimestru al 2009

Vanzarile Aviva, in crestere cu cinci la suta in primul trimestru al 2009

Vanzarile companiei Aviva, la nivel global, au inregistrat o crestere cu cinci la suta, in primele trei luni ale 2009, ajungand la 10,31 miliarde de lire sterline, potrivit rezultatelor preliminare inregistrate in primul trimestru din 2009. Potrivit unui comunicat al companiei, vanzarile de asigurari de viata si pensii au crescut cu 11 la suta pana la 9,569 miliarde de lire sterline, iar vanzarile totale pe segmentul bancassurance au crescut cu 15 la suta.

Nivelul marjei de profit a Grupului a fost la acelasi nivel cu anul 2008, beneficiile rezultand din diversitatea canalelor de distributie, localizarea geografica si fluctuatiile de schimb valutar. Asigurarile generale sunt in parametrii propusi, conform companiei, indicatorul COR (Combined Operation Ratio) la nivelul Grupului fiind aproape de targetul propus, de 98 la suta.

De asemenea, pozitia capitalului este semnificativ imbunatatita, iar gradul de solvabilitate IGD indicand un surplus de 2,5 miliarde de lire sterline la data de 31 septembrie 2009, dupa deducerea dividendelor. Cresterea protectiei fata de fluctuatiile pietei de capital la 31 martie 2009 arata ca o scadere de 40 la suta ar reduce IGD (Insurance Group Directive) cu doar 0,2 miliarde de lire sterline, in timp ce o crestere de 40 la suta ar adauga 0,8 miliarde de lire sterline.

"Vanzarile cunosc un trend ascendent si am actionat eficient pentru a imbunatati performantele financiare in piete cheie. Revenirea vanzarilor pe segmentul de bancassurance este un fapt imbucurator, in conditiile in care bancile isi indreapta atentia spre asigurari, care contribuie din ce in ce mai mult la venitul lor. Vom continua sa administram eficient capitalul disponibil. La sfarsitul lunii martie surplusul de capital a crescut semnificativ pana la nivelul de 2,5 miliarde de lire sterline, dupa plata finala a dividendelor aferente anului 2008", a afirmat directorul executiv al companiei Aviva plc, Andrew Moss.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//