• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

43 de milioane triunghiuri Toblerone au fost consumate in Romania pana in prezent

43 de milioane triunghiuri Toblerone au fost consumate in Romania pana in prezent

Toblerone aduce, din aprilie 2009, ciocolata amaruie, dupa ce peste 43 de milioane de triunghiuri Toblerone au fost consumate pana in prezent in Romania. "In ultimii ani, preferintele consumatorilor romani pentru ciocolata amaruie sunt tot mai evidente, dovada stand cresterea de peste 40 la suta a acestui segment in cadrul categoriei de tablete.

Comparativ cu alte tipuri de ciocolata, aceasta crestere este cea mai dinamica, indicand o buna oportunitate pentru lansarea de varietati de ciocolata amaruie de o buna calitate si in acelasi timp diferentiate. Calitate si diferentiere sunt cuvintele de baza pentru succesul in aceasta categorie avand in vedere concentrarea cea mai mare in cadrul segmentului de tablete premium. O treime din piata de tablete premium este deja detinuta de varietati de ciocolata amaruie", a declarat Maria Tudose, brand manager.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//