• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Sharp a inregistrat pierderi de 1,3 miliarde dolari in anul fiscal 2008

Sharp a inregistrat pierderi de 1,3 miliarde dolari in anul fiscal 2008

Producatorul japonez de echipamente electronice Sharp Corp. a inregistrat in exercitiul fiscal 2008/2009, care se incheie la 31 martie, primele sale pierderi operationale anuale din istoria companiei. Compania a raportat pierderi nete de 125,82 miliarde yeni (1,3 miliarde dolari) in exercitiul fiscal care s-a incheiat la data de 31 martie 2009, spre deosebire de un profit de 101,92 miliarde yeni in exercitiul fiscal precedent.

De asemenea, compania a inregistrat pierderi operationale de 55,48 miliarde yeni, fata de un profit operational de 183,69 miliarde yeni in anul anterior. Vanzarile au scazut cu 16,7 procente pana la 2.850 miliarde de yeni. Sharp a atribuit aceste pierderi aprecierii yenului japonez si cresterii concurentei de preturi, precum si scaderii consumului.

Pentru exercitiul fiscal curent, Sharp a prognozat ca va inregistra un profit net de trei miliarde de yeni, un profit operational de 50 miliarde de yeni si o cifra de vanzari de 2.750 miliarde yeni. Sharp este al treilea mare producator mondial de televizoare de tip LCD, dupa Samsung Electronics Co si Sony Corp.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//