• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Classic Brands a castigat contul Herbalife

Classic Brands a castigat contul Herbalife

Agentia Classic Brands va implementa prima campanie de comunicare a Herbalife Ltd in Romania. "Parteneriatul cu Herbalife reprezinta o provocare, fiind pentru prima data cand Herbalife isi propune sa deruleze o campanie strategica de comunicare cu mass media si sa consolideze comunicarea cu publicul tinta din Romania si prin alte canale decat cel direct prin intermediul agentilor de vanzari", a declarat Virgil Munteanu, Managing Partner al Classic Brands.

Campania propusa de agentia Classic Brands vizeaza o pozitionare a brandului Herbalife la nivel imagologic, acesta fiind un brand care prezinta avantaj de libertate si respect de sine, oferind atat posibilitatea unui loc de munca independent cat si suportul pentru o viata echilibrata, nu doar distributia de produse pentru controlul greutatii, cosmetice si suplimente nutritive.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//