• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Primul blog marca BMW a fost initiat la Iasi

Primul blog marca BMW a fost initiat la Iasi

Insight Communications comunica pentru dealerul BMW din Iasi-Trado Motors, printr-un blog dedicat marcii BMW. La inceputul lunii aprilie 2009, si-a facut aparitia un nou blog, dedicat marcii BMW. Primul proiect BMW de comunicare neconventionala in online din Europa Centrala si de Est a fost inititat la Iasi, de catre agentia de comunicare a dealerului BMW, Trado Motors.

Insight Communications a abordat acest instrument de comunicare pentru a crea o interactionare cu pasionatii marcii BMW in web 2.0. "Blogul Trado Motors va publica primele imagini de la lansari si evenimente BMW din Iasi si nu numai, dar si cele mai interesante informatii care nu ajung in comunicatele de presa", a declarat Andreea Iurea, Managing Partner Insight Communications.

"Comunicarea folosind instrumente Web 2.0 devine o directie tot mai importanta pentru marca noastra. Prin dialogul deschis pe care il creeaza, apropierea directa fata de clientii nostri si pasionatii marcii, aceasta are o valoare unica. Initiativa Trado Motors este cu atat mai valoroasa, avand in vedere ca este unica in zona Europei Centrale si de Est. Acum provocarea apartine colegilor mei din Iasi sa ofere informatii interesante si sa construiasca un dialog valoros cu toti cei interesati de marca BMW", a declarat Alex Seremet, Corporate Communications Manager, BMW Group Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//