• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Nestle a avut un profit de peste 10 miliarde franci, in 2007

Nestle a avut un profit de peste 10 miliarde franci, in 2007

Grupul elvetian din industria alimentara Nestle a inregistrat un profit net de 10,6 miliarde franci elvetieni in 2007, cu un volum de vanzari de 107,6 miliarde franci elvetieni, fata de 98 miliarde franciau anuntat reprezentanti ai companiei, la sediul Nestle din Vevey.

Nestle a cheltuit pentru dezvoltare 1,9 miliarde CHF, in 2007, in cele 23 de centre mondiale de cercetare, in care lucreaza 5000 de angajati. Grupul acopera la nivel mondial o cota de piata de 1,7 la suta din totalul vanzarilor de produse alimentare, restul fiind acoperit de alte 20 de companii.

Nestle si-a propus o crestere organica pe termen lung de 5 - 6 la suta. Potrivit reprezentantilor celui mai mare producator de produse alimentare, in lume se consuma 4.000 de cani de Nescafe, la fiecare secunda, iar de la 1 ianuarie 2008 si pana la 31 august au fost baute 95,415 miliarde cani de Nescafe.

Grupul a fost creat in 1866, primul produs lansat fiind laptele pentru copii. In prezent vinde 10.000 de produse diferite.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//