• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Roche a inregistrat o crestere de 8% in primul trimestru al 2009

Roche a inregistrat o crestere de 8% in primul trimestru al 2009

Pentru primele 3 luni ale 2009, firma farmaceutica elvetiana a anuntat o crestere cu 8 la suta fata de anul trecut a vanzarilor globale ale grupului, valoarea livrarilor atingand 11,6 miliarde franci elvetieni. Roche a facut si investitii majore, incheind preluarea companiei americane de biotehnologie Genentech.

"Vanzarile ambelor divizii (farmaceutice si diagnostice) ale Grupului Roche au inregistrat rate de crestere peste media pietei globale", a declarat Severin Schwan, CEO al grupului Roche. Vanzarile diviziei de farmaceutice a concernului Roche au crescut in primele trei luni ale anului 2009 fata de anul trecut cu 8 la suta in franci elvetieni, aproape de doua ori mai mult decat cresterea medie a pietei farmaceutice globale (4,4 la suta), atingand 9,2 miliarde de franci elvetieni.

Aceasta crestere a fost sustinuta in principal de produse cheie din portofoliile de oncologie, virologie si boli inflamatorii. Divizia Roche Diagnostics a inregistrat, de asemenea, o crestere a vanzarilor in primele trei luni ale anului 2009 cu 8 la suta fata de anul trecut, atingand 2,4 miliarde de franci elvetieni, peste media pietei globale de diagnostice.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//