• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Kaspersky Antivirus 2009 a castigat premiul VB100

Kaspersky Antivirus 2009 a castigat premiul VB100

Solutia de securitate Kaspersky Antivirus 2009 a castigat premiul VB100 din partea prestigioasei publicatii britanice Virus Bulletin. Intr-un test comparativ desfasurat in luna aprilie 2009, la care au participat 39 de solutii antivirus populare, KAV 2009 a obtinut cel mai bun rezultat in detectarea de programe malware.

Testele s-au desfasurat pe un computer cu platforma Windows XP Service Pack 3, Kaspersky Antivirus 2009 atingand o performanta de 100% in detectarea virusilor din colectia Wildlist, dar si dintr-o baza de date cu viermi/bots si virusi polimorfi. Colectia Wildlist a fost compusa din programe periculoase inregistrate pana la data de 20 februarie 2009, incluzand si unele versiuni ale raspanditului virus Kido (Conficker).

KAV 2009 s-a clasat pe una dintre primele trei pozitii si in urma testului RAP (reactiv si proactiv), un nou format introdus de Virus Bulletin pentru a evalua eficienta produselor antivirus in fata ultimelor tipuri de amenintari informatice. Cu un scor de 92,2%, solutia Kaspersky Lab a fost mult mai eficienta decat majoritatea solutiilor testate. De asemenea, KAV 2009 a dominat topul in termenii detectiei proactive, fara  nici un verdict fals pozitiv (false-positive).

"Suntem incantati ca Virus Bulletin isi dezvolta activ metodele de testare a solutiilor antivirus si introduce noi categorii de evaluare", a spus Alexander Gostev, Head of Global Research & Analysis Team, Kaspersky Lab. "Testul RAP, efectuat pentru prima data in acest an, se apropie foarte mult de conditiile reale in care functioneaza o solutie antivirus si ofera o imagine clara a punctelor tari pe care le are aceasta, lucru rar intalnit la testele standard VB100".

"O comparatie a capacitatilor reactive si proactive de detectie reflecta gradul de atentie pe care il acorda producatorii metodelor de analiza euristica si timpului de raspuns. Ma bucura faptul ca rezultatele testului RAP confirma rolul de lider al Kaspersky Antivirus 2009 pe aceste segmente".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//