• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Urgo a lansat in Romania noua gama de pansamente hidrocoloidale pentru flictene

Urgo a lansat in Romania noua gama de pansamente hidrocoloidale pentru flictene

Urgo a lansat o gama noua de produse pe piata din Romania - pansamentele hidrocoloidale pentru flictene (basici). Noile produse au la baza inovatoarea tehnologie hidrocoloidala, fiind concepute pentru a calma durerea si pentru a vindeca rana, gratie crearii conditiilor de vindecare in mediu umed.

Secretul tehnologiei hidrocoloidale este carboximetilceluloza (CMC), un polimer absorbant si hidrosolubil. In contact cu rana, polimerul CMC absoarbe exudatele si formeaza un gel alb, in loc de o crusta. Aceasta reactie genereaza conditiile perfecte din punct de vedere al PH-ului, temperaturii si umiditatii pentru a grabi procesul de vindecare.

Pansamentele hidrocoloidale lansate sunt proiectate ergonomic pentru a trata flictenele (basicile) din cele mai dureroase locuri: calcaie si degetele de la maini si de la picioare. Pansamentele au o adezivitate crescuta, pentru a ramane pe rana pana la 3 zile, chiar si in locuri supuse unor actiuni de miscare si frecare deosebite, precum calcaiele.

Acestea sunt produse si ambalate diferit pentru uzul cotidian in mediul urban si pentru activitatile sportive. Pansamentele sunt concepute fie pentru a oferi un confort ultra-discret pentru femeile din mediul urban, fie pentru a raspunde nevoilor sportivilor sau persoanelor active, care nu vor ca o flictena sa ii opreasca din activitatile lor.

Vanzarile pe piata din Romania au inregistrat o crestere constanta in ultimii 5 ani, pana la aproape 5 milioane de euro si 2,2 milioane de unitati vandute farmaciilor in 2008. Urgo este lider pe piata produselor de prim ajutor din Romania, fiind prezent in peste 4.300 de farmacii din intreaga tara. in ultimii 3 ani, vanzarile catre farmacii au crescut de la 13 milioane RON in 2006, la 15 milioane RON in 2007 si 17,5 milioane RON in 2008.

"Pentru acest an, ne asteptam la o crestere de peste 10% a activitatii noastre din Romania, comparativ cu 2008", a declarat Anne Durocher, Urgo Country Manager pentru Romania. "Suntem increzatori ca produsele de inalta tehnologie pe care le propunem acum si pietei din Romania vor fi bine primite de public, in special de femei si sportivi/ persoane active, care doresc solutii rapide de vindecare si calmare a durerii provocate de flictene si a altor neplaceri minore de zi cu zi".

Incepand cu ianuarie 2009, Urgo a desemnat-o pe Anne Durocher Country Manager pentru Romania. Anne isi propune sa dezvolte ritmul de crestere al vanzarilor pe piata romaneasca. Ea a lucrat anterior in Japonia ocupand functia de consultant pentru Laboratoires Urgo Medical, ulterior fiind analist de vanzari si asistent al Directorului de Marketing al Renault.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//