• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Orange a lansat o solutie pentru utilizarea responsabila a telefonului mobil si a internetului

Orange a lansat o solutie pentru utilizarea responsabila a telefonului mobil si a internetului

Orange Romania a anuntat lansarea in premiera a unui serviciu inovator pentru utilizarea responsabila a telefonului mobil si accesarea in conditii de siguranta a internetului prin intermediul cartelei SIM Orange.

Astfel, parintii care achizitioneaza un abonament sau o cartela reincarcabila pentru copiii lor au acum posibilitatea sa filtreze accesul acestora la site-urile WAP si Internet cu continut pentru adulti. Activarea si dezactivarea filtrului se poate face gratuit, prin apel la Serviciul Clienti sau vizita in magazinele proprii. De asemenea, Orange pune la dispozitia parintilor si a celor care au in ingrijire copii un ghid complet de sfaturi practice si de informatii utile referitoare la serviciile de telefonie mobila. Ghidul poate fi consultat la adresa http://www.orange.ro/about/ghid-practic-ro.html .

"Tehnologia ofera nenumarate beneficii si oportunitati, dar in acelasi timp poate fi folosita in moduri indezirabile. Orange vine in intampinarea parintilor care doresc sa isi protejeze copiii si lanseaza un instrument inovator prin care acestia pot filtra accesul la informatiile sau materialele neadecvate minorilor, reusind astfel sa se alinieze celor mai exigente cerinte europene de reglementare in domeniul sigurantei pe Internet", a declarat Gabriela Voinea, Senior Product Manager, Orange Romania.

Unul dintre principalele scopuri ale programului de responsabilitate sociala al Orange este acela de a contribui la dezvoltarea armonioasa a mediului in care isi desfasoara activitatea, iar in acest sens obiectivul companiei este de a educa si informa clientii. In anul 2008, Orange Romania a semnat un Cod de Conduita prin care si-a luat angajamentul sa ofere solutii practice pentru utilizarea in conditii sigure a continutului furnizat pe telefonul mobil. Codul de Conduita are caracter de autoreglementare, fiind puternic sustinut la nivel european de Asociatia GSM si de Comisia Europeana.

Conform datelor furnizate de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii, la sfarsitul anului 2008 in Romania existau 28,6 milioane de clienti de telefonie mobila si 5,21 de milioane de conexiuni de acces la Internet, Romania avand una dintre cele mai dinamice rate de crestere din Europa in ceea ce priveste accesul la Internet. Orange a fost primul operator de telefonie mobila care s-a alaturat proiectului Sigur.info coordonat de organizatia Salvati Copiii, proiect care urmareste desfasurarea unor activitati de constientizare si educare a utilizatorilor de Internet, crearea unui HelpLine si a unui HotLine de unde se pot obtine informatii si se pot raporta cazuri de abuzuri online.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//