• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

B1 si Evenimentul zilei, in parteneriat

B1 si Evenimentul zilei, in parteneriat

Reprezentantii B1 si ai cotidianului Evenimentul zilei au decis inceperea unui parteneriat pentru realizarea in co-productie a unei emisiuni TV zilnice. Aceasta va avea un format de tip infotainment, in care cel mai influent ziar din Romania, Evenimentul zilei, prezinta cele mai importante stiri ale zilei chiar din redactia ziarului. Partenerii vor realiza un studio in centrul redactiei ziarului, de unde jurnalistii vor prezenta traseul pe care stirile il parcurg intre evenimentele care le determina si titlurile de a doua zi.

Emisiunea este programata sa inceapa in luna mai si va fi difuzata zilnic, de luni pana vineri, intre orele 14.00 – 18.00.

Evenimentul zilei vizeaza prin initierea acestui proiect de televiziune implementarea strategiei multimedia pe care managementul ziarului si-a asumat-o si care vine sa completeze pozitionarea solida pe care brandul Evenimentul zilei o detine in segmentul de stiri, in print si online. Emisiunea de pe canalul B1 este de asemenea in linie cu filozofia ziarului, care isi propune sa isi fidelizeze si creasca publicul tinta in principal prin oferta jurnalistica de calitate.

Pentru B1, parteneriatul cu unul dintre cele mai puternice branduri de stiri din Romania vine sa consolideze pozitionarea canalului pe segmentul de analiza si dezbatere, asigurand o ancora de programming puternica in intervalul orar 14:00 – 18:00 (early fringe), in conditiile in care locomotiva audientei este asigurata de cel mai longetiv talk-show de televiziune din prime-time, "Nasul" cu Radu Moraru.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//