• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Lindab Romania a lansat doua noi culori pentru sistemele de jgheaburi si burlane

Lindab Romania a lansat doua noi culori pentru sistemele de jgheaburi si burlane

Sub sloganul "Un sistem in tendinte", Lindab a lansat doua noi culori pentru sistemele de jgheaburi si burlane - Verde padure si Grafit.  Astfel, sistemul de jgheaburi si burlane Lindab Rainline este disponibil acum intr-o gama de 10 culori, fiind compatibil cu toate tipurile de cladiri - rezidentiale, comerciale sau industriale.

Campania "Un sistem in tendinte" va fi promovata in mediul online si prin prezenta la punctele de vanzare ale partenerilor. Atat noile culori, cat si celelalte opt variante in care sunt deja disponibile sistemele de jgheaburi si burlane Lindab, pot fi testate pe site-ul dedicat www.rainline.ro, unde vizitatorii pot aplica diferite combinatii de culori acoperisului, fatadei si sistemului de jgheaburi si burlane. Vizitatorii pot crea astfel o situatie cat mai realista, pentru a identifica aceea varianta care se potriveste cel mai bine stilului lor.

"Lindab sustine inovatia, avand o inclinatie deosebita catre design. Ne place sa provocam latura estetica a clientilor nostri. Am facut astfel un pas curajos: desi in Romania clientii prefera, in mod traditional, culorile maro, rosu si alb, noi credem ca noile culori introduse vor prinde foarte bine.

Ne bazam pe faptul ca dupa campania "Rainline. Frumusetea vine din exterior", demarata in aprilie 2008, s-au dublat vanzarile la culorile considerate pana atunci speciale, cum sunt aramiu, silver, gri inchis si negru. In plus, aceste culori au aparut ca urmare a solicitarii clientilor la nivelul pietei in care se dezvolta grupul Lindab in ansamblu, verdele fiind deja vedeta in Rusia, iar grafitul in Anglia", a declarat Ioan Farcas, Director Dezvoltare Produse Lindab Romania.

"Verdele padure (VERP 830) este o culoare inspirata de natura, potrivita perfect caselor de vacanta de la munte, dar la fel de bine si constructiilor care adopta un stil modern, in tendinta "verde". Grafitul (GRAF 044) este o culoare metalica, de o eleganta aparte, pretioasa, cu accent pe design - este alegerea naturala atat pentru arhitecturile inovatoare, cat si pentru renovarile in tendinte, potrivindu-se foarte bine si cu domeniul industrial", a declarat Gratiela Dolea, Consultant Vanzari Rezidentiale Lindab Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//