• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Intel a inregistrat un venit de 7,1 miliarde dolari in primul trimestru al 2009

Intel a inregistrat un venit de 7,1 miliarde dolari in primul trimestru al 2009

Intel Corporation a raportat venitul pe primul trimestru al anului de 7,1 miliarde dolari, venit operational de 670 milioane dolari, venit net de 647 milioane dolari si castiguri per actiune (CPA) de 11 centi.

"Consideram ca vanzarile de PC-uri si-au revenit in primul trimestru si ca industria se reindreapta catre rezultatele obisnuite pentru aceasta perioada a anului", a spus Paul Otellini, Presedinte si CEO Intel. "Intel s-a adaptat bine situatiei financiare curente, beneficiind de pe urma unor actiuni executate in mod disciplinat si cu agilitate. Oferim un portofoliu de produse  care raspunde nevoilor pietei in schimbare, de la PC-uri accesibile la computing de mare performanta si in acelasi timp, eficient energetic".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//