• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Crestere de 6% a cifrei de afaceri la Farmec Cluj-Napoca in primele trei luni ale 2009

Crestere de 6% a cifrei de afaceri la Farmec Cluj-Napoca in primele trei luni ale 2009

Farmec a incheiat primul trimestru al anului cu o cifra de afaceri de 4,6 milioane euro, in crestere cu 6% fata de aceeasi perioada a anului trecut. De asemenea, in martie, cifra de afaceri a crescut cu 15% fata de luna februarie.

Conform primelor rezultate, in martie 2009, gamele Aslavital si Farmec au inregistrat cresteri de 30%, respectiv 22,3%  fata de luna ianuarie. O evolutie semnificativa au avut-o deodorantele pentru barbati din gama Athos, care au inregistrat in primul trimestru al lui 2009 vanzari cantitative mai mari cu 21% fata de aceeasi perioada a anului 2008. Comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, rezultatele primului trimestru la gamele de produse Gerovital H3 Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec se mentin la acelasi nivel.

"In martie, vanzarile au crescut fata de inceputul anului, cresterea fiind influentata de lansarea unor produse noi si de ofertele promotionale constand in casete – cadou pentru sarbatorile de primavara", a declarat Mihaela Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca.

"Multe dintre marcile pe care le detinem sunt cunoscute si in afara tarii, facand parte din productia exportata in Europa, Asia si America de Nord", a declarat Mihaela Turdean. "Avem produse care se vand foarte bine peste granite, precum gama Gerovital, care reprezinta 80 % din exporturile noastre. Invitatia de a participa pentru a doua oara la un astfel de eveniment este o recunoastere a calitatii si succesului acestor produse".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//