• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Carpatica, interesata de zonele rurale

Banca Carpatica, interesata de zonele rurale

Banca Comerciala Carpatica (BCC) este interesata sa sustina mediul de afaceri si zonele rurale. "Vom sustine mediul de afaceri si ne vom concentra mai putin pe sustinerea creditarii persoanelor fizice. IMM-urile, corporatiile si comunitatile locale reprezinta clientela tinta a BCC", a declarat directorul general al bancii, Nicolaie Hoanta. El a subliniat, totodata, interesul bancii pentru sustinerea zonelor rurale.

Reprezentantul BCC s-a referit la mediul economic actual, problemele si provocarile mediului financiar sibian si nu numai, evidentiind efectele crizei asupra regiunii si importanta implicarii comunitatii de afaceri locale in contracararea efectelor acesteia, se arata intr-un comunicat al BCC. Banca Comerciala Carpatica aniverseaza anul acesta, pe 15 iulie 2009, 10 ani de activitate pe piata financiar bancara din România.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//