• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Pleon Graffiti, nominalizata la EMEA SABRE Awards 2008

Pleon Graffiti, nominalizata la EMEA SABRE Awards 2008

Pleon Graffiti a primit o nominalizare pentru campania Pepsi Light, "Dani, vino acasa dupa meci" in cadrul uneia dintre cele mai importante competitii internationale de relatii publice, SABRE Awards, aflata la a 5-a editie. Agentia a fost nominalizata la categoria "Industry Sector", sectiunea "Beverage".

"Daca Dani a plecat dupa meci direct la SABRE Awards, si nu acasa, atunci cel mai probabil va avea de oferit cateva explicatii prietenei sale. Noi, in schimb, suntem mandri ca o campanie ireverentioasa pentru un brand feminin a reusit sa zguduie cliseele comunicarii dragut-pufos-romantic din categorie. Nu putem decat sa spunem "Dani, ramai la SABRE", a declarat Mircea Tomescu, Managing Director Pleon Graffiti.

"Prin campania "Dani, vino acasa dupa meci", Pepsi Light a reusit sa aduca o voce distincta in mijlocul isteriei nationale despre fotbal, infruntand stereotipurile despre complicitatea creata intre barbati si fotbal. Asa ca am exploatat un gand simplu: un brand care intelege femeile trebuie sa actioneze si sa ia atitudine impotriva barierelor si stereotipurilor masculine. Campania (realizata cu sprijinul Graffiti BBDO) a inregistrat o audienta de peste 12 milioane de cititori-privitori".






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//