• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Grupul Bank of Cyprus aniverseaza 110 ani

Grupul Bank of Cyprus aniverseaza 110 ani

Grupul Bank of Cyprus, organizatia cea mai mare si mai activa pe plan international din Cipru, aniverseaza in acest an 110 ani de existenta. De-a lungul unui secol de activitate s-a impus ca o banca cipriota de marca, asumandu-si un rol de pionierat in dezvoltarea economica a regiunii, dar in egala masura si-a construit si un profil international, intarindu-si prezenta dinamica in Grecia, Rusia, Marea Britanne, Insulele Canalului (Channel Islands) Australia, Ucraina si Romania.

Extinderea Grupului, facuta cu pasi calculati si prudenti, se bazeaza pe fundamentele solide ale Grupului, care au dus la obtinerea rezultatelor financiare pentru 2008. Profitul net dupa impozitare a crescut cu 4% ajungand la 502 milioane euro, ce corespunde unui indice ROE (rentabilitatea capitalurilor) satisfacator de 25,1%. Lichiditatea Grupului a ramas la un nivel foarte ridicat, raportul dintre creditele acordate si resursele atrase fiind de 90%, in timp ce portofoliul de credite, caracterizat printr-o calitate deosebita, s-a mentinut la o rata a creditelor neperformante de de 3,8%.

Bank of Cyprus a intrat pe piata din Romania in iulie 2007, performantele financiare inregistrate in ultimii doi ani conferind incredere Grupului de a continua planurile de extindere  pe aceasta piata. Urmatorii pasi vizeaza atat extinderea retelei de sucursale cat si consolidarea cotei de piata.  

Bank of Cyprus a lansat, in Romania, noua identitate corporativa a Grupului, ca parte a procesului de internationalizare a Bancii; noul concept grafic a fost creat din nevoia de a adapta identitatea corporativa a Bancii la extinderea sa continua in intreaga lume si va fi introdus progresiv in celelalte tari in care Grupul Bank of Cyprus desfasoara operatiuni.

Urmare a deciziei strategice a Grupului in ceea ce priveste extinderea graduala in tarile in care Grupul si-a inceput activitatea in ultimii ani, Bank of Cyprus inaugureaza astazi o noua sucursala in Bucuresti, extinzandu-si astfel reteaua la un numar de 11 unitati. Aceasta sucursala, situata pe Calea 13 Septembrie nr.105, reprezinta prima sucursala a Bancii, din intreaga lume, care utilizeaza noul logo in semnalizarea exterioara.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//