• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Metro Cash&Carry Romania si UniCredit Tiriac Bank au lansat primul card de credit cobranded

Metro Cash&Carry Romania si UniCredit Tiriac Bank au lansat primul card de credit cobranded

Metro Cash&Carry si UniCredit Tiriac Bank au anuntat lansarea primului card de credit cobranded de pe piata din Romania, dedicat persoanelor juridice clienti Metro. Astfel, acestia beneficiaza de un instrument foarte util in derularea afacerii, fie ca este vorba despre comert traditional sau HoReCa, prin alocarea unui plus de capital rulant si accesul la o serie de promotii atat pentru produse Metro, cat pentru produse ale companiilor partenere.

"Principala provocare cu care se confrunta clientii nostri este fluxul de capital iar noul produs pe care il lansam acum impreuna cu partenerul nostru UniCredit Tiriac Bank, este menit sa aduca un suport concret atat prin linia de creditare cat si prin promotiile aferente programului", a declarat Francois Oliver, General Director, Metro Cash&Carry Romania.

"Completam astfel cu un proiect de suport financiar direct initiativele Metro de sustinere a clientilor nostri, profesionisti din comertul traditional sau din HoReCa, si in cele din urma de revitalizare a economiei Romanesti in acest an plin de provocari", a  adaugat Francois Oliver.

"Lansarea cardului de credit este o continuare fireasca a parteneriatului deja existent cu Metro in Romania, acesta fiind primul produs cobranded de pe piata romaneasca destinat clientilor persoane juridice", a declarat Zoltan Major, Vicepresedinte UniCredit Tiriac Bank responsabil de Divizia Retail. "Pilotul a pornit in Iasi si Craiova, urmand ca in perioada urmatoare toate societatile comerciale din tara sa se poata bucura atat de avantajele financiare oferite de banca, cat si de ofertele speciale de la Metro in cadrul aceluiasi produs".

Limita maxima a liniei de credit oferita de banca este echivalentul in RON al sumei de 30.000 de euro, dar nu mai mult de 10% din cifra de afaceri medie lunara a companiei, calculata pe baza ultimului bilant pentru un intreg an financiar. Creditul se acorda pe o perioada de 36 de luni, iar la scadenta se reanalizeaza prelungirea valabilitatii, in functie de indeplinirea conditiilor de eligibilitate anuntate de banca. Suma minima de rambursat este de 10% din suma datorata bancii la sfarsitul fiecarui ciclu de tranzactionare.

Cardul de credit Metro UniCredit Tiriac Bank este disponibil, in prima etapa de implementare a proiectului, pentru clientii Metro din orasele Iasi si Craiova, urmand ca ulterior sa fie implementat la nivel national. in acelasi timp, cardurile sunt functionale in toate magazinele Metro si la partenerii din tara, de asemenea, putand fi folosit ca orice card de plata pentru cumparaturi la comercianti si retrageri de numerar.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//