• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Eureko a obtinut 10.8 miliarde euro din prime brute subscrise in primul semestru al 2008

Eureko a obtinut 10.8 miliarde euro din prime brute subscrise in primul semestru al 2008

Eureko B.V, actionarul majoritar al Interamerican Romania Group (Asigurari si Pensii) a anuntat ca performantele sale financiare au fost satisfacatoare, in prima jumatate a anului 2008.

Astfel, nivelul primelor brute subscrise pe toate clasele de asigurari a  crescut cu 26% ajungand la 10.8 miliarde euro in primul semestru al anului 2008 fata de aceeasi perioada a anului 2007.  Principala contributie la aceasta crestere este datorata segmentului de asigurari de sanatate.

Volumul primelor brute subscrise ale Eureko pe segmentul asigurarilor de sanatate a crescut cu 48%, de la 4.382 milioane euro in prima jumatate a anului 2007 la  6.459 milioane euro in primul semestru al anului 2008.
 
Ca urmare a fuziunii cu Agis la finalul anului 2007, Eureko a devenit lider al pietei de asigurari de sanatate in Olanda, detinand dupa primul semestru 2008 o cota de piata de 28%.

Pe categoria asigurarilor de viata, in prima jumatate a anului 2008, volumul primelor brute subscrise ale Eureko este comparabil cu cel obtinut in prima jumatate a anului 2007, atingand valoarea de 2.563 milioane euro. Primele brute subscrise anuale au crescut cu 9% in aceasta perioada, pana la 1.585 milioane euro, in timp ce valoarea contractelor noi este de 28 milioane de euro.

O crestere de 8% fata de perioada similara a anului 2007 a fost inregistrata pentru categoria asigurarilor generale cu un volumul primelor brute subscrise de 1.785 milioane, crestere datorata in special achizitiei companiei Eureko Sigorta din Turcia.

Nivelul de solvabilitate al Eureko a ramas stabil pentru prima jumatate a lui 2008, atingand valoarea de 203%, iar profitul net al grupului este de 124 milioane euro.

"In ciuda turbulentelor de pe pietele financiare, strategia de dezvoltare a Eureko este sanatoasa. Aceasta convingere se bazeaza pe un portofoliu diversificat de produse si pe un mix echilibrat al canalelor de distributie pentru toate companiile opertionale, atat pe teritoriul Olandei, cat si al Europei. Indiferent de conditiile pietei, trebuie sa urmarim o crestere constanta bazata pe o concentrare continua pe valori creatoare, pe sinergie, inovatie, si o capacitate de distributie puternica pe piata Olandeza si pe expansiune pentru restul Europei", a declarat Maarten Dijkshoorn, Presedinte si CEO Eureko B.V.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//