• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Grupul Clal Israel a vandut Clal Romania cu 500.000 euro

Grupul Clal Israel a vandut Clal Romania cu 500.000 euro

Grupul Clal Israel a vandut Clal Romania unui grup de oameni de afaceri locali pentru suma de 500.000 euro. Detaliile despre structura actionariatului vor fi facute publice ulterior incheierii procedurile de validare din partea Comisiei de Supraveghere a Asigurarilor, estimate a se finaliza in urmatoarea perioada. Conform acordului de vanzare a companiei, portofoliul in vigoare va fi preluat in perioada urmatoare de societatea de asigurari S.C. Omniasig Vienna Insurance Grup.

Clal Tel Aviv a decis vanzarea subsidiarei locale, optand astfel pentru consolidarea activitatilor sale din Israel. Aceasta, desi rezultatele preliminare ale Clal Romania la sfarsitul trimestrului intai al anului 2009 aratau un trend ascendent. Astfel, volumul vanzarilor a fost in crestere cu 20% fata de 31 martie 2008, in conditiile in care subscrierile de riscuri comerciale au crescut de circa trei ori, dar cele de constructii au scazut de 10 ori din cauza contextului economic.

Schimbarea actionariatului va atrage, cel mai probabil, modificarea numelui companiei, precum si schimbari semnificative in strategia de dezvoltare. Clal Romania si-a inceput activitatea la sfarsitul anului 2006, ca subsidiara a leaderului pietei isreliene de asigurari Clal, parte a Grupului de servicii financiare Clal, ce deruleaza activitati in domenii precum investment banking, management de portofoliu, administarea activelor financiare, creditare, asigurari de viata, pensii, fonduri de economisire si gestioneaza active de 45 miliarde dolari.

Dupa incercarea esuata de a dezvolta vanzari directe de asigurari prin telefon in cursul anului 2007, actionarii au decis la inceputul anului 2008 restructurarea companiei si schimbarea managementului, odata cu asumarea unor investitii considerabile care sa propulseze compania in primii 10 asiguratori din Romania pana in anul 2012.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//