• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Noua campanie de imagine Poiana, semnata de Ogilvy & Mather

Noua campanie de imagine Poiana, semnata de Ogilvy & Mather

Ogilvy & Mather s-a ocupat de noua campanie de imagine a marcii locale de ciocolata Poiana, campanie ce va fi amplu sustinuta la nivel national, pe TV, in outdoor si presa.

Pe principalele posturi de televiziune poate fi vizionat cel mai recent spot Poiana, dezvoltat de agentia Ogilvy & Mather, partenerul de comunicare al companiei Kraft Romania pentru marcile de ciocolata pe care aceasta le detine.

"Poiana renaste intr-o combinatie unica de diafan si buna dispozitie, acum intr-o forma minunata, de poveste. Noua Poiana s-a pus pe inveselit lumea cu fluturi zglobii de ciocolata, cu trei fete, un caine, rasaduri de lalele si un serviciu dungat de ceai. Poiana promite ca pe fata ta va flutura un zimbet la fiecare patratel. Martore sunt fetele din spot, care dupa nenumarate duble incepute invariabil de catre apriga regizoare israeliana cu un tunator "Girls, butterflies, now!", intr-un tarziu chiar au inceput sa fugareasca nevinovate si iluzorii lepidoptere prin platou", povesteste Adrian Poenaru,Group Creative Director Ogilvy & Mather.

"Este un proiect pe care atat clientul, cat si agentia il asteptau si pregateau de mult, si se pare ca efortul si rabdarea au fost rasplatite de calitatea rezultatului. Avem de-a face cu un spot pur si simplu frumos si jucaus, cu o animatie "delicioasa" pe o melodie la fel de "dulce" ("Sweets for My Sweet" interpretata de CJ Lewis) si care te face sa bati involuntar tactul", au declarat oficialii Kraft, intr-un comunicat remis BRANDINFO.ro

Noul slogan "Poiana minunata" exprima ideea brandului, care promite ca o patratica de ciocolata te face sa vezi partea frumoasa a lucrurilor, minunatiile din lumea si intamplarile aparent banale care ne inconjoara.

"Noua imagine Poiana - mai moderna, mai vesela si mai relevanta pentru publicul tinta - marcheaza trecerea intr-o etapa superioara de evolutie a marcii si reprezinta un fel de corolar al ultimului an, care a fost foarte efervescent pentru brandul Poiana din punctul de vedere al activitatii de marketing si subsecvent al celei de comunicare.

Astfel, din toamna trecuta pana acum, Poiana si-a extins portofoliul, adaugandu-i (in ordinea cronologica a lansarii) sub-brandul de batoane Poiana Delicii, o extensie de brand - prajitura Poiana Dulce si doua noi sortimente de tablete (Poiana Amaruie cu Crema de Lamaie si Poiana Alba cu Musli), fiecare dintre aceste initiative beneficiind de cate o ampla campanie de comunicare la lansare", a declarat Alexandra Theodorescu, Client Service Director Ogilvy & Mather.

Campania de comunicare a demarat cu un spot TV difuzat la nivel national pe majoritatea statiilor, urmand a fi completata de o campanie de outdoor si presa (reviste). De asemenea, noua imagine este translatata si in materialele de promovare de la punctul de vanzare, dezvoltate in aceeasi cheie vizuala ca mesajul din ATL.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//