• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Clear Channel Outdoor a inregistrat o crestere de 50% a afacerilor din Romania in 2008

Clear Channel Outdoor a inregistrat o crestere de 50% a afacerilor din Romania in 2008

Grupul american Clear Channel Outdoor, lider mondial in domeniul publicitatii stradale, a inregistrat in anul financiar 2008 o crestere de 50% a afacerilor sale in Romania, raportand o cifra de afaceri de 9,2 milioane euro. Romania se claseaza astfel in primele trei cele mai dinamice piete pentru companie, alaturi de China si Turcia, contrabalansand scaderile inregistrate pe piete occidentale, precum Franta sau Marea Britanie.

"Piata locala de publicitate stradala are un potential de crestere semnificativ, iar rezultatele inregistrate in anul financiar 2008 de catre Clear Channel Outdoor o demonstreaza cu prisosinta. Totusi, consolidarea afacerii noastre in Romania, este strans legata de reglementarea pietei, de aprobarea unor norme pentru utilizarea domeniului public si privat, asa cum exista peste tot in lume. De aceea, obiectivul nostru in 2009 va fi sa valorificam oportunitatile locale de crestere si sa sprijinim in acelasi timp institutiile publice locale in adoptarea unui Regulament de Publicitate Stradala", a declarat Mihai Mihai, CEO al Clear Channel Romania.

La nivel mondial, Clear Channel Outdoor a inregistrat in 2008 venituri de 3.28 miliarde dolari, la un nivel similar cu veniturile inregistrate in 2007. EBITDA a fost in 2008 741.3 milioane dolari.

"Afacerile noastre au fost afectate la nivel mondial de deteriorarea mediului de business, ca urmare a crizei financiare. Din fericire insa, reducerea volumului de business din pietele noastre traditionale a fost comensat de cresterile din pietele cele mai dinamice, printre care Romania, Turcia si China, piete care s-au dovedit adevarate blue-chips-uri pentru compania noastra", a declarat Ola Klingenborg, Vice President Northern & Eastern Europe Clear Channel Outdoor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//