• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Hellow, cel mai un nou proiect de social media marca Rockmedia Network

Hellow, cel mai un nou proiect de social media marca Rockmedia Network

Rockmedia Network a lansat reteaua sociala Hellow.ro, proiect de social media dezvoltat in parteneriat cu firma Republika Interactive. Acesta este primul dintr-o serie de proiecte pe care Rockmedia Network le va dezvolta impreuna cu Republika Interactive, ca parte a unui parteneriat strategic pe termen lung determinat de afinitati si o viziune comuna privind dezvoltarea de proiecte web.

Hellow este o retea sociala de blogging, foto si video sharing care are ca target principal tinerii din Romania cu varste intre 16 si 23 de ani. Spre deosebire de alte retele sociale, care se focuseaza in special pe mesagerie si update-urile profilelor personale, membrii retelei Hellow participa in comunitati create in jurul ideilor, evenimentelor si intereselor proprii. De la pasionati de design la fanii unei formatii rock, de la dansatori hiphop la artisti in devenire sau viitori scriitori, membrii retelei vor opta catre ce zona de interese se orienteaza si isi vor personaliza profilele cu unul dintre template-urile originale Hellow.

Lansata sub sloganul "Express Yourself!", Hellow este un spatiu web2.0 dedicat exclusiv tinerilor cu educatie medie si superioara din Romania in care acestia vor scrie despre ce ii pasioneaza, vor face schimb de foto si video, vor participa la zeci de concursuri saptamanal, se vor conecta si vor schimba informatii cu cei cu care impart aceleasi interese.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//