SPM Indoor, una dintre cele mai importante companii romanesti de indoor advertising, ~ continua strategia de extindere a portofoliului in mall-urile cu cel mai mare ~ trafic din capitala. Pentru SPM Indoor aceste doua mall-uri reprezinta un avantaj ~ strategic ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- magazin tigari electronice sibiu
- Blog Vegan
SPM Indoor Division a adaugat noi exclusivitati in portofoliu

SPM Indoor, una dintre cele mai importante companii romanesti de indoor advertising, continua strategia de extindere a portofoliului in mall-urile cu cel mai mare trafic din capitala. Pentru SPM Indoor aceste doua mall-uri reprezinta un avantaj strategic in portofoliul sau de locatii. Noile suporturi contractate in regim de exclusivitate - scari rulante si balustrade - vin in completarea exclusivitatilor din alte sase mall-uri din Bucuresti si din tara.
Este primul contract de exclusivitate semnat de Anchor Grup, dezvoltatorul Bucuresti Mall si Plaza Romania, cu un operator din indoor, contractul reprezentand un parteneriat profitabil pentru ambele parti. "Am incheiat un contract de exclusivitate cu SPM Indoor Division pentru perioada februarie-mai 2009 pe suporturile scari rulante si balustrade. in functie de rezultatele din aceasta perioada vom putea discuta prelungirea contractului", a declarat Anda Marinescu, Advertising Manager Anchor Grup.
Suporturile contractate atrag cele mai mari bugete din indoor advertising datorita expunerii vizuale mari si impactului garantat. "Aproximativ 30% din veniturile de advertising indoor in centrele de retail provin din campaniile derulate pe aceste suporturi", apreciaza Razvan Constantinescu, General Manager SPM Indoor Division. "Perioada pentru care am incheiat contractul de exclusivitate este una cu o rata importanta de raspuns pentru campanii. Primele campanii derulate au fost pentru doua branduri de renume, Maybeline si L’Oreal".
Din punct de vedere statistic, in decurs de o luna, audienta estimata a campaniilor in cele 2 mall-uri este de 2.200.000 de vizite. Atat in Plaza Romania, cat si in Bucuresti Mall, 52% din clienti vin la cumparaturi cel putin o data pe saptamana. Astfel, lunar, aproximativ 275.000 de clienti unici sunt expusi la campanie de cel putin 4 ori.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info