• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Identis, un nou brand creat de Rusu+Bortun Brand Growers

Identis, un nou brand creat de Rusu+Bortun Brand Growers

Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers s-a ocupat de strategia de brand, identitate verbala, identitatea vizuala, designul ambiental si comunicarea Identis, un brand ce seteaza o noua atitudine si un nou standard de servicii pe piata clinicilor stomatologice din Romania.

Situat in centrul Bucurestiului, pe strada Arh. Ion Mincu, Identis se bazeaza pe competentele a doi medici dentisti cu o reputatie remarcabila. Cei doi antreprenori au decis sa-si asume o investitie de aproximativ 200.000 de euro pentru a putea oferi pacientilor, o experienta unica intr-o clinica up-market, specializata in estetica dentara, parodontologie si implantologie. Experienta este subliniata de o dotare extrem de performanta a cabinetelor, de armonia spatiului amenajat, dar mai ales, de atitudinea si expertiza echipei.

Antreprenorii Identis au decis sa-si securizeze investitia prin dezvoltarea, alaturi de consultantii Rusu+Bortun Brand Growers, a unui brand care sa iasa din categorie, sa vorbeasca mai putin despre ceea ce fac si mai mult despre ce inseamana ceea ce fac. Identis este un brand de servicii, cu si pentru oameni exigenti, care isi asuma misiunea de a-si inspira pacientii sa zambeasca cat mai mult si cat mai in felul lor.

Desenat de Marc Bortun, logotipul prezinta o nuantare a frame-ului identitar. Combinarea colturilor rotunjite cu cele ascutite puncteaza atat rigoarea cat si abordarea prietenoasa a celor de la Identis.

"Ne-am hotarat sa crestem un brand care sa-ti vorbeasca despre importanta imaginii, despre primele impresii, despre particularitati, lucruri despre care vorbim si noi zi de zi clientilor. Daca in branding modelezi perceptia oamenilor asupra unor entitati simbolice, in spatele carora stau alti oameni, dentistul lucreaza si modeleaza direct oameni reali. Zambetele lor adevarate, nu "smiles in the mind".

Zambetul este identitatea fiecaruia dintre ei. Sa vrei sa zambesti si sa nu o faci fiindca nu ai cu ce, poate fi deprimant pentru oricine. Sa vrei sa zambesti si s-o si faci, chiar daca n-ai cu ce, poate fi foarte deprimant pentru ceilalti. Faptul ca poti zambi ori de cate ori vrei, te face sa fi un om relaxat, fara complexe, sa fi asa cum esti. Sloganul de brand, Esti asa cum zambesti, iti promite ca in urma experientei placute de la Identis, dintii tai vor fi imaginea ta",  a spus Marc Bortun, Creative Partner la Rusu+Bortun Brand Growers.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//