• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Actiunile Renault au crescut cu 8,9% la bursa de la Paris

Actiunile Renault au crescut cu 8,9% la bursa de la Paris

Actiunile Renault au crescut luni cu 8,9 la suta la bursa de la Paris, dupa modificarea in sens pozitiv a ratingului producatorului auto francez si a filialei sale japoneze Nissan Motor Co de catre compania Sanford C. Bernstein din New York si banca Morgan Stanley.

In februarie 2009, agentia de evaluare financiara Fitch Ratings a coborat cu o treapta ratingul pentru datoriile pe termen lung in valuta ale Renault SA de la "BBB" la "BBB minus", perspectiva asociata fiind negativa. Actiunea reflecta cresterea considerabila a datoriilor grupului, de la 2,1 miliarde euro la finele lui 2007 la 7,9 miliarde euro la finele lui 2008, ca urmare a scaderii profitului operational, a cash flow-ului negativ din operatiuni, a investitiilor in constructorul rus AvtoVaz (660 milioane de euro), plata dividendelor (un miliard de euro) si a efectelor negative ale cursului de schimb in cazul obligatiunilor denominate in yeni.

In plus, Fitch a tinut cont si de posibilitatea deteriorarii in continuare a profilului financiar al Renault in 2009, lucru care se reflecta in perspectiva negativa.

Material furnizat de Agentia de Presa AGERPRES






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//