• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Flanco World a adus pentru Flamingo International 45 la suta din vanzarile pe semestrul I al 2008

Flanco World a adus pentru Flamingo International 45 la suta din vanzarile pe semestrul I al 2008

Flamingo International, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata de retail electronic, electrocasnic si IT&C din Romania, vizeaza deschiderea altor zece magazine Flanco World in semestrul al doilea al lui 2008, cu o suprafata totala de vanzari de 15.000 mp, printr-o investitie totala de peste 10 milioane euro.

Compania a inregistrat rezultate pozitive cu privire la evolutia retelei Flanco World si in prima parte a lui 2008, inaugurand trei noi magazine de suprafata mare.

Potrivit oficialilor companiei, dupa extinderea de anul acesta, vanzarile Flanco World vor contribui cu peste 50% la totalul vanzarilor din retail inregistrate de companie in cel de-al doilea semestru al acestui an. Astfel, Flamingo International va continua procesul de consolidare a retelei in cele mai importante orase din Romania.

In primele sase luni ale lui 2008, magazinele traditionale Flanco au atins un nivel similar al vanzarilor, de 45% din totalul vanzarilor de retail ale grupului, iar magazinele specializate Flamingo Computers, 13%.

"Flanco World ocupa in continuare, conform obiectivelor companiei, pozitia de cea mai consolidata si mai dinamica retea a Grupului Flamingo International, numarandu-se, in acelasi timp, printre preferintele clientilor, fiindca dispune de o gama variata de produse, oferind posibilitatea de a alege produsele adaptate nevoilor fiecaruia.

Vom continua sa investim si in urmatoarea perioada in cresterea acestei retele, bazata pe un concept pe care l-am dezvoltat in Romania, fiind, de asemenea, foarte competitivi si pe plan european. De asemenea, in afara de dezvoltarea retelei Flanco World, Flamingo va inaugura in acest an magazine specializate Flamingo Computers cu suprafete medii de aproximativ 500 mp, care vor oferi, pe langa produsele traditionale de IT, si o gama variata de electronice si produse pentru entertainment, devenind astfel o noua destinatie de shopping pentru romani", a declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Reteaua Flanco World a inregistrat cea mai spectaculoasa evolutie pe piata de retail pentru aceasta categorie de magazine, in prezent numarand 21 unitati Flanco World, prezente in toate regiunile tarii. Flamingo International isi propune sa atinga o suprafata totala de vanzari de 70.000 mp pana la finalul acestui an, si de 90.000 mp la finalul lui 2010.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//