• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Propaganda comunica pentru BRD - Groupe Société Générale

Propaganda comunica pentru BRD - Groupe Société Générale

In urma pitch-ului organizat de BRD - Groupe Société Générale, la inceputul anului 2009, Propaganda asigura serviciile de creatie si BTL pentru campania aniversara realizata cu ocazia implinirii a 10 ani de la privatizarea BRD. Campania aniversara a inceput pe 25 martie 2009 avandu-i in centru pe campionii Nadia Comaneci, Gheorghe Hagi si Ilie Nastase. Ea se desfasoara in perioada martie - decembrie 2009 si cuprinde o serie de actiuni declinate pe TV, print, OOH, radio, internet, BTL.

"Suntem incantati ca am facut aceasta campanie, iar feedback-ul primit pana acum ne arata ca este un succes. Povestile reale, faptul ca nimic nu este "fabricat", asa cum se intampla de multe ori in publicitate, diferentiaza campania BRD. Am demonstrat ca avem succes si in domeniul bancar, dupa alte campanii cu rezultate bune dezvoltate pentru clienti din piata de capital si asigurari", a spus Adrian Tuluca, Director General Propaganda.
 
Scenariile care stau la baza spoturilor TV pornesc de la istorisirile celor trei campioni, care si-au adus aminte cu emotie de copilarie si de cei care, candva, le-au dat o mana de ajutor. Nadia apare ca o fetita plina de energie, care isi deranja vecina cu sariturile prin casa, Gica aducea placinta colegilor mai mari, pentru a se putea juca alaturi de ei, iar Ilie a inceput sa joace tenis din ce in ce mai bine fiind motivat de ciocolatele pe care cofetarii i le aruncau de la geamurile laboratorului. 

"Am incercat sa adoptam o alta strategie, am vrut o altfel de campanie; o campanie "subtila" pentru a marca cei 10 ani de la privatizarea BRD - Groupe Société Générale. Am reusit sa producem o campanie fara artificii, simpla, emotionala, aproape de oameni, pentru ca dorim sa aratam ca in spatele uneia dintre cele mai importante banci din Romania stau, la fel ca si in spatele campionilor nostri, oameni obisnuiti. Si le multumim acestor oameni minunati pentru sustinerea si increderea acordata", marturiseste Bianca Dordea - Brand and Communication Director, BRD.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//