• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

ID Investigation Discovery, disponibil in Europa Centrala

ID Investigation Discovery, disponibil in Europa Centrala

Discovery Networks Europa Centrala, o divizie a Discovery Communications, compania de media non-fictiune numarul unu in lume, a anuntat ca ID Investigation Discovery, un canal cu emisie non-stop axat pe programe de investigatie, este disponibil in Europa Centrala. Noul post TV a fost lansat in Romania, Polonia si Ungaria in luna aprilie 2009, iar compania Discovery lucreaza la extinderea distributiei pe fiecare dintre aceste piete.

"Lansarea postului ID Investigation Discovery demonstreaza angajamentul nostru de a livra o gama larga de programe de calitate si servicii care satisfac curiozitatea diferitelor publicuri tinta si completeaza peisajul pay-TV din Europa Centrala", a declarat Katarzyna Kieli, General Manager, Discovery Networks Europa Centrala. "Reprezentnd un element esential al portofoliului Discovery Networks, acest canal de investigatii cu emisie non-stop ne va ajuta sa ne extindem oferta, sa atragem noi telespectatori si astfel, sa ne intarim pozitia de lider de piata", a adaugat Katarzyna Kieli.

Prin programele sale, ID Investigation Discovery se dedica stiintei criminalistice si modului in care aceasta este utilizata pentru a dezvalui adevaratele povesti ale unora dintre cele mai cunoscute investigatii din SUA si din intreaga lume. Canalul apeleaza la un stil narativ dramatic, bazat pe fapte reale, pentru a oferi o analiza aprofundata a investigatiilor sustinute prin marturiile directe ale expertilor care prezinta dovezile, metodele si mobilurile actiunilor savarsite.

Adresat unui public preponderent feminin, cu varste intre 25 – 54 de ani, ID se va lansa cu programe precum: Apel de urgenta, o serie plina de forta despre drame umane reale, prezentate prin apelurile dintre operatorii serviciilor telefonice de urgenta si persoanele care suna cerand ajutor; Pe urmele criminalilor, care prezinta o echipa de detectivi ai Departamentului de Omucideri din cadrul unei sectii de politie metropolitane din SUA.

Studiul intern derulat de Discovery Networks EMEA demonstreaza faptul ca investigatiile si stiinta criminalistica trezesc un viu interes in randul adultilor, iar 48% dintre telespectatorii adulti din Europa doresc sa urmareasca programe de investigatie bazate pe evenimente reale. Astfel, noul post TV vine in intampinarea dorintelor consumatorilor, in contextul interesului crescut pentru programe de investigatii constatat la nivel international.

"Luand in considerare sucesul postului in Statele Unite, popularitatea crescanda a genului de investigatie in Europa dar si faptul ca acest nou post face parte din portofoliul Discovery, prin urmare beneficiaza de un nume puternic si de o oferta de programe de calitate, consider ca ID Investigation Discovery va fi una dintre destinatiile favorite ale telespectatorilor si o oferta interesanta pentru partenerii de distributie", a mai adaugat Katarzyna Kieli.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//