• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Programul Rabla, in retelele Flanco si Flanco World

Programul Rabla, in retelele Flanco si Flanco World

Flamingo International, al doilea retailer de produse electronice, electrocasnice si IT&C de pe piata din Romania a lansat o campanie de reciclare prin care ofera in magazinele grupului o reducere la achizitionarea unui monitor LCD marca LG.

Prin intermediul acestei actiuni de buy-back, clientii pot achizitiona un monitor LCD de 19" sau 22", cu o reducere la predarea unui monitor sau televizor functionabil sau nu, indiferent de marca. Campania se desfasoara pana in data de 19 aprilie 2009, in toate magazinele Flanco si Flanco World.

"In ultima perioada, tot mai multe companii s-au implicat in asemenea campanii de buy-back, programele de electrocasnice fiind deja binecunoscute. Acest tip de actiune trebuie privit ca o oportunitate atat pentru companii, care invata astfel sa devina mai deschise fata de nevoile consumatorilor, cat si pentru clienti, care au posibilitatea de a-si inlocui aparatele electronice vechi cu produse moderne, de ultima generatie, la preturi foarte accesibile. Un alt aspect foarte important este faptul ca, prin astfel de programe, sustinem implicarea companiei in actiuni de protectie a mediului", a subliniat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Campania face parte dintr-un amplu program de reciclare, sustinut de Flamingo International si de marcile partenere, ce are ca scop atat stimularea vanzarilor, cat si incurajarea comportamentului responsabil in randul consumatorilor, care pot renunta la electronicele vechi in schimbul unora noi, care utilizeaza o tehnologie moderna si sunt mai rentabile din punct de vedere al consumului energetic.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//