• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Nescafe a amplasat in centrele marilor orase statii de autobuz personalizate

Nescafe a amplasat in centrele marilor orase statii de autobuz personalizate

Timp de o saptamana, doritorii vor putea savura si o cafea preparata special de catre Nescafe. Invitatia la cafea va continua si in saptamanile urmatoare, trecatorii primind pliculete de Nescafe Red Cup si Nescafe 3 in 1, pentru a-si prepara singuri cafeaua acasa.

"Prin derularea acestui proiect, dorim sa oferim o solutie diferita pentru eliminarea rutinei cotidiene. Statiile de autobuz reprezinta locatiile in care atat dimineata, cat si seara, rabdarea oamenilor este pusa la incercare. De aceea, noi le oferim statii de autobuz inedite, care reusesc sa ii detensioneze pe drumul spre sau dinspre serviciu. In plus, calatorii au ocazia sa experimenteze ceva unic, pentru ca aducem noi cafeneaua in calea lor", a declarat Ana-Maria Stanca, Senior Brand Manager Beverages in cadrul Nestlé Romania.

Proiectul "Statiile de cafea" Nescafe se deruleaza in intervalul 1- 30 aprilie 2009, in centrele marilor orase din Romania – Bucuresti, Brasov, Craiova, Cluj si Iasi.

Din partea Nestlé echipa de proiect a fost formata din: Ana-Maria Stanca - Senior Brand Manager, Tulia Casvean - Brand Manager, Silviana Mihalache - Brand Manager, Isolda Zavoianu, CRM Manager.

Dezvoltarea si implementarea proiectului "Statii de cafea Nescafe" s-a datorat si agentiilor BV McCann Erickson, Zenith Media Romania si agentiei de productie Media Advertising.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//