• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Microsoft a lansat pachetul Office Acasa si pentru scoala

Microsoft a lansat pachetul Office Acasa si pentru scoala

Microsoft Romania a anuntat lansarea promotiei pentru suita Office 2007 Acasa si pentru scoala. Office 2007 Acasa si pentru scoala are meniul in limba romana si include toate programele de care au nevoie elevii acasa pentru scoala - Word 2007, Excel 2007, PowerPoint 2007 si OneNote 2007.

Microsoft Office 2007 Acasa si pentru scoala este suita de baza de programe software pentru utilizatorii casnici de computere, care permite crearea in mod simplu si rapid a documentelor, foilor de calcul si prezentarilor. Printre caracteristicile de baza ale Office 2007 Acasa si pentru scoala se numara identificarea mult mai usoara a comenzilor, organizarea notitelor si a informatiei, ilustratiile SmartArt, instrumente de vizualizare a datelor in Excel, instrumente de recuperare a datelor sau crearea unor prezentari dinamice si securitatea imbunatatita.

OneNote 2007 ofera elevilor un instrument pentru a lua notite, a colecta mai usor si eficient informatiile, precum si o aplicatie de cautare, care ajuta la gasirea rapida a informatiilor, fara a pierde timp rasfoind prin fisiere sau caiete.

"Promotia pentru suita Office 2007 Acasa si pentru scoala ofera acces la cele mai utilizate aplicatii Office Microsoft cat mai multor consumatori. Pachetul contine 3 licente de utilizare: daca avem trei calculatoare acasa, acestea pot beneficia de Office 2007 Acasa si pentru scoala in acelasi pret", a declarat Marian Brostean, Information Worker Business Group Lead, Microsoft Romania.

Partenerii retail alaturi de care Microsoft Romania demareaza aceasta campanie sunt: Altex, Depozitul de Calculatoare, Emag, Flamingo / Flanco, MediaGalaxy si UltraPro.

Microsoft Office 2007 Acasa si pentru scoala promite sa aduca o serie de beneficii care ajuta elevii in procesul de studiu: folosirea "ribbon-ului", care se vrea a fi mai simpla si mai rapida, cu Office 2007 fiind nevoie de 60% mai putine click-uri si cu 65% mai putine miscari de cursor.

Prima versiune similara cu Office 2007 Acasa si pentru scoala a fost lansata odata cu pachetul Microsoft Office 2003 si purta numele de Microsoft Office 2003 Student and Teacher. Pachetul continea aplicatii Office de baza, metode integrate de invatare, esentiale pentru succesul elevilor la scoala.

Plecand de la conceptul "Schimba fontul!" - exprima-te mai usor folosind aplicatiile Office 2007 - McCann Erickson Romania a realizat o campanie de marketing, www.schimbafontul.ro, sustinuta si completata de initiative PR dezvoltate de McCann PR.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//