• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Winmarkt si Domo au semnat un parteneriat pentru urmatorii 5 ani

Winmarkt si Domo au semnat un parteneriat pentru urmatorii 5 ani

Pe 31 martie 2009, lantul de centre comerciale Winmarkt si retailerul de electrocasnice Domo au incheiat o intelegere pentru urmatorii 5 ani, prin care Domo isi asigura prezenta in 9 din centrele comerciale Winmarkt din tara.

Astfel, Domo urmeaza sa deschida in perioada aprilie – mai un magazin de 1000 mp in centrul comercial Winmarkt Magura din Bistrita si sa isi extinda pe suparafete mai mari alte 3 magazine din Buzau, Braila si Vaslui, prin relocarea de la subsol la nivelele superioare ale centrelor comerciale din aceste orase. Pentru celelate 5 magazine existente, contractele se vor prelungi pana la 1 aprilie 2014. Domo va ocupa, astfel, in urmatorii 5 ani, spatii comerciale in 9 din centrele comerciale Winmarkt, cu o suprafa totala a salii de vanzare de 6.460 mp.

Acest parteneriat cu Domo, venit la 2 saptamani dupa cel semnat cu Carrefour, se inscrie in strategia companiei Winmarkt de a isi consolida pozitia pe segmentul centrelor comerciale, prin semnarea de partneriate cu retaileri puternici care sa asigure stabilitatea retelei pe termen lung.

"Semnarea acordului cu Domo reprezinta pentru Winmarkt un pas important in aplicarea strategiei comerciale a companiei noastre, atingand in acelasi timp doua obiective: pe de o parte consolidarea parteneriatului cu un important jucator pe piata electronicelor si electrocasnicelor, care are o abordare coerenta si consistenta a afacerii si, pe de alta parte, eliberarea etajelor inferioare pentru a face loc operatorilor de supermarket.

Aceasta din urma este o alta masura importanta, parte a strategiei noastre, legata de optimizarea mixului de chiriasi. In aceasta perioada suntem in negocieri cu importante retele de supermarketuri si hipermaketuri care isi doresc spatii comerciale in centrul oraselor, in centrele comerciale Winmarkt", a declarat Antonio Di Berardino, Chief Executive Officer, Winmarkt. 

"De-a lungul timpului, strategia de a incheia parteneriate cu companii generatoare de vad s-a dovedit castigatoare. Mai ales in perioade financiare dificile, cum este cea pe care o parcurgem, parteneriatele strategice de tip "win-win" reprezinta o cale spre succes, actiunile si eforturile comune avand ca obiective prinicipale consolidarea business-ului si mentinerea indicatorilor companiei", a declarat Lorand Szarvadi, Director General, DOMO Retail.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//