• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

OMV a vandut participatia de 21,2% detinuta la MOL

OMV a vandut participatia de 21,2% detinuta la MOL

OMV, grupul energetic lider in centura de crestere europeana, a vandut participatia de 21,2% detinuta la MOL (22.179.488 actiuni MOL) companiei Surgutneftegas, pentru o suma totala de 1.400 milioane euro. Odata cu finalizarea tranzactiei, OMV nu va mai detine actiuni in cadrul grupului ungar de petrol si gaze.

Ca urmare a restrictiilor impuse de Uniunea Europeana, precum si a votului negativ al conducerii MOL, OMV a incheiat, in august 2008, procedurile intreprinse in vederea fuziunii. Vanzarea actiunilor MOL, intermediata de banca de investitii JP Morgan, este, prin urmare, o decizie logica, in linie cu strategia OMV de a proceda in interesul actionarilor sai, maximizand valoarea investitiilor acestora.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//