• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Grey Bucuresti comunica pentru Eastpak

Grey Bucuresti comunica pentru Eastpak

Derulata pe parcursul lunii martie 2009 in executii de print si poster, campania evidentiaza durabilitatea produselor Eastpak printr-o portretizare inside-out, o abordare care merge mai departe de cei 30 de ani garantie pe care ii promite brand-ul.

"Cand am primit acest brief, noi toti stiam deja ca viata e dura. Nu stiam ca exista un brand de rucsaci la fel de duri si care mai sunt si cool", a declarat Dragos Raicu, copywriter la Grey.

"E cel mai cool proiect la care am lucrat in ultima vreme: un gand simplu, un produs beton, un beneficiu clar, garla de insighturi, cu un twist creativ foarte bine argumentat strategic si cu o executie de care suntem foarte mandri si pentru care ii multumim si ilustratorului", a declarat Claudiu Dobrita, Creative Director la Grey Bucuresti.

"Numai cuvinte de lauda pentru un client de nota 10 si pentru Raul Oprea a.k.a. Saddo, care a dat cu creionu' tocmai din Berlin", a  adaugat Dragos Raicu, copywriter Grey.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//