• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Kiwi Finance a introdus doua noi linii de business in portofoliu

Kiwi Finance a introdus doua noi linii de business in portofoliu

Kiwi Finance, lider pe piata de brokeraj bancar din Romania, a introdus in portofoliul de servicii oferite, doua noi linii de business. Este vorba de doua departamente specializate in consultanta pentru finantarile acordate corporatiile si intreprinderile mici si mijlocii, si respectiv, consultanta juridica.

Diversificarea ofertei vine pe fondul oportunitatii oferite de piata, in contextul in care tot mai multe companii au inceput sa manifeste un interes crescut pentru obtinerea de imprumuturi.

"2009 este anul schimbarii si al actiunii. Kiwi Finance aduce valoare adaugata serviciilor oferite prin identificarea  oportunitatilor de dezvoltare pe care le va valorifica la potential maxim. Introducerea a doua noi servicii vine pe fondul unei cereri reale in piata din partea companiilor – corporatii sau IMM-uri, interesate sa acceseze finantari – prin credite bancare, leasing, fonduri europene sau cofinantari.

Dorim sa contribuim la asigurarea unui nivel de competivitate cat mai ridicat in randul companiilor si suntem convinsi ca sfaturile profesionistilor nostri vor contribui la indeplinirea acestui deziderat. in plus, prin adaugarea celor doua noi linii de business, Kiwi Finance isi consolideaza afacerile devenind astfel un competitor cu un portofliu complet de servicii. in primul an de functionare, ne asteptam ca cele doua noi departamente sa contribuie cu 15% la cifra de afaceri totala", a declarat Anca Bidian, CEO Kiwi Finance.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//