Compania Coca-Cola, partener la nivel international al organizatiei WWF (World Wide Fund) ~ si al campaniei Earth Hour, isi va stinge reclamele luminoase: paharul si ~ sticla de Coca-Cola din Piata Romana si billboard-ul din Piata Unirii din ~ Bucuresti, ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Coca-Cola Romania isi va stinge reclamele luminoase din Bucuresti, pentru a sustine Earth Hour

Compania Coca-Cola, partener la nivel international al organizatiei WWF (World Wide Fund) si al campaniei "Earth Hour", isi va stinge reclamele luminoase: paharul si sticla de Coca-Cola din Piata Romana si billboard-ul din Piata Unirii din Bucuresti, sambata, 28 martie 2009, intre orele 20.30 si 21.30. In cadrul parteneriatului global cu WWF, The Coca-Cola Company se implica in peste 50 de tari in evenimentele de crestere a notorietatii campaniei "Earth Hour", sustinand ceea ce se asteapta a fi cel mai mare eveniment global de mediu.
"Ne bucuram ca putem sa sustinem acest eveniment international si sa contribuim la rezultatele acestuia prin stingerea reclamelor luminoase pe care le avem in Bucuresti. Pentru ca vrem sa facem mai mult de atat, am initiat si o campanie de comunicare pentru angajatii nostri, prin care le reamintim ca fiecare gest mic, al fiecaruia dintre noi, poate conta. Suntem constienti de faptul ca, stingand lumina pentru o ora, nu vom opri schimbarile climatice, totusi, actiunile noastre individuale sunt importante si, impreuna, vor avea o mai mare insemnatate", a declarat Cristina Biciila, Corporate Identity Public Affairs and Communication Supervisor la Coca-Cola Romania.
Cele mai renumite reclame luminoase sunt programate sa se stinga in Times Square, la fel ca si cele amplasate pe The Mirage Hotel si Las Vegas Strip, Piccadilly Circus din Londra si Kings Cross din Sydney. Alte reclame luminoase si billboard-uri se vor stinge din Mexic pana in Cairo si Shanghai.
De asemenea, sediul international al Companiei Coca-Cola din Atlanta va ramane pe intuneric la fel ca si reclamele din Grady Board si Woodruff Park. in SUA si Canada, Compania Coca-Cola a investit aproximativ 300.000 de dolari in media pentru a sustine mesajele "Earth Hour", peste 5 milioane de oameni din peste 197 de tari fiind astfel expusi la mesajele campaniei.
Printre tarile in care Compania Coca-Cola s-a implicat in campanie se numara: Argentina, Australia, Bahrain, Belgia, Bolivia, Brazilia, Chile, China, Columbia, Costa Rica, Danemarca, Republica Dominicana, Ecuador, Egipt, El Salvador, Franta, Marea Britanie, Grecia, Guatemala, Honduras, Hong Kong, India, Indonezia, Italia, Japonia, Kenya, Koreea, Malaezia, Mauritius, Mexic, Nicaragua, Norvegia, Panama, Paraguay, Peru, Philippine, Rusia, Romania, Singapore, Africa de Sud, Spainia, Suedia, Thailanda, Trinidad si Tobago, Turcia, Statele Unite, Uruguay, Venezuela, Vietnam si Zambia.
Peste 2.700 de orase si localitati din 83 de state sunt pregatite sa stinga luminile pentru o ora. Astfel, "Earth Hour" va deveni cel mai mare eveniment de mediu organizat la nivel global. Organizatii guvernamentale, persoane fizice, companii, scoli si organizatii locale se vor uni in acest mod, demonstrand ca este posibil sa iei atitudine in legatura cu incalzirea globala.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info