• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Impact a lansat o campanie de impadurire in Bucuresti

Impact a lansat o campanie de impadurire in Bucuresti

Impact Developer & Contractor initiaza pe 28 martie 2009, cea mai extinsa campanie de plantare organizata pana acum in nordul Bucurestiului, la marginea padurii Baneasa. Actiunea de impadurire initiata de Impact urmareste plantarea pana la sfarsitul lunii mai 2010 a 3.000 de arbori pe o suprafata de 35.000 mp.

Initiativa se va desfasura cu fonduri puse la dispozitie de catre Impact Developer & Contractor si va reuni peste 200 persoane: angajati ai companiei, locatari ai ansamblurilor Impact, persoane care au dat curs invitatiei "Un arbore te-asteapta!", lansata de catre Impact in cadrul Targului Imobiliar Timon, desfasurat in perioada 26-29 martie 2009. Copiii prezenti la campanie vor avea posibilitatea sa dea un nume puietilor plantati, primind in schimb un certificat cu numele copacului si data plantarii precum si responsabilitatea intretinerii acestora.

"Filosofia noastra de dezvoltator a fost sa construim intotdeauna cat mai aproape de pamant. De aceea, in ansamblurile noastre, avem numai case si blocuri de joasa inaltime, max 3 etaje. Mai mult, conceptul nostru urbanistic este "wood mood", ceea ce inseamna cat mai mult verde in ansamblurile noastre, cat mai multe spatii verzi si locuri de recreere.

Pentru ca acest lucru sa se intample este nevoie de dezvoltari rezidentiale responsabile, dar si de implicarea celor care vor locui efectiv in ansamblurile respective. in acest sens aceasta campanie de plantare este un prim exemplu de colaborare intre dezvoltator si beneficiari (actuali si potentiali), colaborare din care vom avea cu totii de castigat", a declarat Dan Popp, Presedintele CA al Impact Developer & Contractor.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//