• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Generali Asigurari a subscris in 2008 cu 40% mai multe asigurari de viata decat in 2007

Generali Asigurari a subscris in 2008 cu 40% mai multe asigurari de viata decat in 2007

Generali Asigurari a inregistrat in anul 2008 rezultate foarte bune pe segmentul asigurarilor de viata, totalizand un volum de prime brute subscrise de 85,4 milioane RON, cu 40% mai mult comparativ cu 2007. Per ansamblu, compania a crescut anul trecut cu 9% fata de anul precedent, cumuland vanzari totale de 417,5 milioane RON. Si asigurarile generale au continuat tendinta de evolutie, volumul de prime brute subscrise fiind de 332,1 milioane RON, cu 3% mai mult comparativ cu 2007.

In cadrul asigurarilor de viata, asigurarile unit-linked au avut o crestere de 201% (15,4 milioane RON). Asigurarile individuale isi pastreaza ponderea in totalul portofoliului, cu un procent de 86%, restul fiind reprezentate de asigurarile de grup.

La asigurarile generale, cresteri semnificative au inregistrat urmatoarele linii de business: asigurarile de locuinte (+28%), asigurarile de incendiu si calamitati (+25%), asigurarile de raspundere civila generala (+19%), asigurarile agricole (+11%) si asigurarile RCA (+8%).

"Anul trecut am reusit sa ne imbunatatim considerabil rata daunalitatii si sa impunem o practica de subscriere prudenta la nivelul companiei, pe toate categoriile de produse de asigurare. Preferam sa avem o afacere sanatoasa decat sa alergam dupa cota de piata. Stagnarea pe CASCO se explica prin decizia noastra de a mentine fransiza pe toate canalele de distributie, dar si prin scaderea parcului national auto, simtita in mod special in a doua parte a anului", a declarat Marie Kovárová, Presedinte si Director General al Generali Asigurari.

"Pentru 2009 ne vom concentra atentia in mod special asupra asigurarilor de viata si segmentelor non-auto, non-life retail si non-life corporate, intrucat consideram ca acestea sunt categoriile cu cel mai mare potential de dezvoltare in contextul de piata actual. Ne dorim insa o crestere a volumului de prime brute subscrise pe toate categoriile de produse. Mizam pe calitatea inalta a serviciilor noastre, puterea brandului Generali, prezenta buna pe segmentul corporate, precum si pe reteaua extinsa de parteneri si pe echipa de angajati profesionisti", a adaugat Kovárová.

Volumul de prime subscrise s-a realizat in 2008 prin intermediul tuturor canalelor de vanzare, Directia Centrala, Sucursala Bucuresti, cele 90 de agentii teritoriale si puncte de lucru, brokeri, banci partenere.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//