Penny Market continua colaborarea cu agentia de publicitate Gav, printr-o noua campanie ~ La Penny Market banii prind putere, lansata in luna martie 2009, actiune ~ ce continua demersul inceput in 2008 prin campania La indemana. Conceptul creativ ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Gav a lansat campania La Penny Market banii prind putere

Penny Market continua colaborarea cu agentia de publicitate Gav, printr-o noua campanie "La Penny Market banii prind putere", lansata in luna martie 2009, actiune ce continua demersul inceput in 2008 prin campania "La indemana".
Conceptul creativ alterneaza doua dimensiuni - cea dedicata fantasticului, avand drept personaje centrale "Batranica" si "Copilul" cu puteri supranaturale, urmata de trecerea la dimensiunea realitatii cotidiene, prin noi executii ce vor fi lansate la inceputul lunii aprilie. Toate spoturile vor rula pe principalele posturi de televiziune, dar si pe anumite canale de nisa, in perioada martie - mai 2009. De asemenea, conceptul a fost adaptat pentru radio si OOH.
Obiectivele comune, pe termen mediu si lung, sunt sustinerea imaginii Penny Market pe piata din Romania, cresterea notorietatii brandului si a marcilor proprii, comunicarea principalului atu - preturile reduse, loializarea actualilor clienti si atragerea unor noi clienti din clasa celor cu venituri mai ridicate.
"Intr-un context in care mai toata lumea comunica "preturi mici", exista riscul ca acest mesaj sa devina unul diluat. Totusi, beneficiul pe care vrem sa il transmitem consumatorului este faptul ca la Penny Market sunt cele mai bune preturi. Aceasta a fost pentru noi principala provocare a briefului – sa spunem ceva ce deja spun si ceilalti jucatori, intr-un fel in care mesajul sa fie memorabil.
Campania se bazeaza pe doua executii diferite cu stilistica in contrapunct: trecem de la "supranatural" la un pronuntat realism cotidian. Am ales o solutie diferita si am dezvoltat o campanie de imagine care comunica mai mult decat preturi mici. Spunem ca la Penny Market nu exista bariere sociale, oricine poate obtine ceea ce-i trebuie, pentru ca aici banii fiecaruia prind putere!", a declarat Marius Rosu, Creative Director Gav.
"Continuam si in acest an comunicarea alaturi de Gav, in acelasi stil nonconformist utilizat anul trecut. Incercam sa subliniem in continuare beneficiile Penny Market fara a apela la retete ultrafolosite in comunicarea pe segmentul retail, iar Gav s-au dovedit a fi parteneri foarte potriviti pentru aceasta abordare. Ne asteapta un an plin de provocari si de campanii indraznete", a declarat Stephan Holdenried, Category Manager Rewe Romania SRL.
Campania se va desfasura in doua etape. Prima etapa are loc in perioada 16 martie - 31 mai 2009, iar cea de-a doua se va desfasura in perioada august - decembrie.
Echipa care a participat la dezvoltarea campaniei a fost formata, din Marcel Thiele (CEO), Stephan Holdenried (Category Manager) si Liliana Balasoiu (Marketing Coordinator), din partea Penny Market, iar din partea Gav, au contribuit la dezvoltarea si implementarea campaniei Lorena Stoica (Account Director), Valentin Grigore (Account Executive), Marius Rosu (Creative Director), Puiu Oncescu (Art Director), Marina Cordun (Copywriter) si Smaranda Nemethi (Art Director).
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info