• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Gav a lansat campania La Penny Market banii prind putere

Gav a lansat campania La Penny Market banii prind putere

Penny Market continua colaborarea cu agentia de publicitate Gav, printr-o noua campanie "La Penny Market banii prind putere", lansata in luna martie 2009, actiune ce continua demersul inceput in 2008 prin campania "La indemana".

Conceptul creativ alterneaza doua dimensiuni - cea dedicata fantasticului, avand drept personaje centrale "Batranica" si "Copilul" cu puteri supranaturale, urmata de trecerea la dimensiunea realitatii cotidiene, prin noi executii ce vor fi lansate la inceputul lunii aprilie. Toate spoturile vor rula pe principalele posturi de televiziune, dar si pe anumite canale de nisa, in perioada martie - mai 2009. De asemenea, conceptul a fost adaptat pentru radio si OOH.

Obiectivele comune, pe termen mediu si lung, sunt sustinerea imaginii Penny Market pe piata din Romania, cresterea notorietatii brandului si a marcilor proprii, comunicarea principalului atu - preturile reduse, loializarea actualilor clienti si atragerea unor noi clienti din clasa celor cu venituri mai ridicate.

"Intr-un context in care mai toata lumea comunica "preturi mici", exista riscul ca acest mesaj sa devina unul diluat. Totusi, beneficiul pe care vrem sa il transmitem consumatorului este faptul ca la Penny Market sunt cele mai bune preturi. Aceasta a fost pentru noi principala provocare a briefului – sa spunem ceva ce deja spun si ceilalti jucatori, intr-un fel in care mesajul sa fie memorabil.

Campania se bazeaza pe doua executii diferite cu stilistica in contrapunct: trecem de la "supranatural" la un pronuntat realism cotidian. Am ales o solutie diferita si am dezvoltat o campanie de imagine care comunica mai mult decat preturi mici. Spunem ca la Penny Market nu exista bariere sociale, oricine poate obtine ceea ce-i trebuie, pentru ca aici banii fiecaruia prind putere!", a declarat Marius Rosu, Creative Director Gav.

"Continuam si in acest an comunicarea alaturi de Gav, in acelasi stil nonconformist utilizat anul trecut. Incercam sa subliniem in continuare beneficiile Penny Market fara a apela la retete ultrafolosite in comunicarea pe segmentul retail, iar Gav s-au dovedit a fi parteneri foarte potriviti pentru aceasta abordare. Ne asteapta un an plin de provocari si de campanii indraznete", a declarat Stephan Holdenried, Category Manager Rewe Romania SRL.

Campania se va desfasura in doua etape. Prima etapa are loc in perioada 16 martie - 31 mai 2009, iar cea de-a doua se va desfasura in perioada august - decembrie.

Echipa care a participat la dezvoltarea campaniei a fost formata, din Marcel Thiele (CEO), Stephan Holdenried (Category Manager) si Liliana Balasoiu (Marketing Coordinator), din partea Penny Market, iar din partea Gav, au contribuit la dezvoltarea si implementarea campaniei Lorena Stoica (Account Director), Valentin Grigore (Account Executive), Marius Rosu (Creative Director), Puiu Oncescu (Art Director), Marina Cordun (Copywriter) si Smaranda Nemethi (Art Director).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//