• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Botanique, in cautare de comunicator pentru Babytree

Botanique, in cautare de comunicator pentru Babytree

Botanique, importatoare a plantelor Babytree lanseaza o provocare tuturor agentiilor de media, publicitate si PR pentru gasirea celei mai ingenioase si eficiente campanii de promovare a marcii Babytree.

In acest sens toti cei interesati sunt invitati in perioada 1 - 15 septembrie 2008 sa trimita pe adresa office@botanique.ro o propunere sau idee de campanie, planul de activitati, bugetul estimat si rezultatele preconizate. Campania se doreste a se desfasura la nivel national in perioada 1 octombrie - 30 decembrie 2008 si va avea ca scop cresterea gradului de notorietate a marcii Babytree si marirea numarului de vanzari fata de anul trecut in perioada sarbatorilor de iarna.

Pana la sfarsitul lunii septembrie, Botanique va anunta numele agentiei agreate pentru acest demers.

"Nu am apelat la o singura companie, la o singura idee de promovare pentru ca stim ca in domeniul creativitatii, asa cum este publicitatea, exista multi oameni inteligenti care iubesc competitivitatea si asteapta sa fie pusi la incercare pentru a-si demonstra profesionalismul", a declarat Patricia Pop, director general Botanique.

Botanique doreste asadar sa isi gaseasca un partener care sa aiba viziune nationala - o campanie care sa genereze foarte multe vanzari implica un buget important alocat cauzei si de asemenea un buget similar drept comision oferit respectivei agentii.

"Mergand pe un schimb echitabil in care sa fie platita eficienta acestei campanii, am putea oferi 0,5 euro din vanzarea fiecarui Babytree agentiei de media, pentru campania care va aduce cele mai multe vanzari. Pentru 100.000 de bucati vandute credeti ca ar fi interesata vreo agentie de publicitate sa incaseze 50.000 de euro?", a comentat Patricia Pop.

In cadrul campaniei de promovare Botanique va lansa Programul de Donatii pentru Mediu 2008-2009 ceea ce inseamna ca 0,5 euro din vanzarea fiecarui Babytree in perioada 1octombrie 2008 - 30 decembrie 2009 vor fi donati actiunilor de impadurire din Romania. Pentru acest program, Botanique cauta parteneri institutii publice, ONG-uri si chiar firme private cu care sa se asocieze si impreuna cu care sa demareze diverse proiecte de mediu.

Acest gen de parteneriat se desfasoara deja in Franta si 0,5 euro din vanzarea fiecarei plante sunt donati unui amplu Program de reimpadurire lansat de Planete Urgence (ONG). Asadar, vanzarile de Babytree vor aduce donatii atat pentru Romania cat si pentru alte zone defrisate ale lumii.

"Pana la jumatatea acestui an au fost vandute peste 10.000 de brelocuri vii, dar speram ca in urma campaniei de informare si promovare la nivel national, cat mai multi romani sa adopte un Babytree si astfel sa sprijine initiativa noastra de donare a 0,5 euro pentru refacerea zonelor verzi din Romania", a spus Patricia Pop.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//